Guest M's mor

Viste lidt god vilje - nyt i nr 12

34 indlæg i dette emne

Nu skal du holde situationerne fra hinanden. Du er forarget over han ikke svare osv.

Det har intet at gøre med din Nevø eller hvordan faderen vil have det.

Du skal lade være med at antage at han er sur, du kan undre dig over han ikke har svaret.

Men parkere den der indtil i er fremme ved SU datoen. Du ved som sagt ikke om der sker noget bagved kulissen.

Selvom du skriver i aldrig har haft et godt forhold og det ændre sig aldrig.

Det ved du jo realt ikke for du kan jo ikke se ud i fremtiden.

Istedet for at forlange at han ændrer sig, så begynd med dig selv først.

Gør op med dig selv hvilket forhold du kunne tænke dig og begynd at arbejder der hen selvom det er op af bakke hele vejen.

Så gør det for din kæreste kommende mand

Tro mig jeg har prøvet at ændre mig, og har virkelig gjort en indsats. Selv folk omkring mig kunne se det. Men han var desværre ligeglad. Og jeg har opgivet. Jeg gider ikke blive ved hvis ikke jeg får noget igen.

Del dette indlæg

Tro mig jeg har prøvet at ændre mig, og har virkelig gjort en indsats. Selv folk omkring mig kunne se det. Men han var desværre ligeglad. Og jeg har opgivet. Jeg gider ikke blive ved hvis ikke jeg får noget igen.

Det er vel ikke gjort helhjertet når man opgiver på halvvejen?

Hvorfor bare ikke få det til at" køre" for din kommende mands skyld?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vel ikke gjort helhjertet når man opgiver på halvvejen?

Hvorfor bare ikke få det til at" køre" for din kommende mands skyld?

Tror mig jeg har ikke opgivet på halvvejen. Jeg har rigtig længe gjort hvad jeg kunne, uden nogen som helst form for resultat. Og folk omkring og også hans familie sagde, at jeg lige så godt kunne droppe det til sidst for det ville aldrig blive anderledes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kan det godt være jeg lyder lidt hård, og det beklager jeg. Men du bliver nødt til at ændre din holdning overfor din svigerfamilie, for ellers kommer jeres ægteskab altså ikke til at holde i længden. Ud fra hvad jeg har læst i andre tråde også, så er der alt for meget fnidder fnadder mellem jer, og det kommer der intet godt ud af.

Du siger du og svigerfars forhold aldrig ændrer sig? Jeg synes du skal sætte dig ned med ham og få snakket ud. "Hvad gør vi for vi ikke går fejl af hinanden?" "Hvad gør vi for at kunne tåle at være i familie med hinanden?" "Hvad er vores forventninger til hinanden?" "Hvad kan vi hver især gøre for at rette op på dette forhold?"

Og måske tage samme snak med svigermor også. I trænger altså til noget harmoni i den familie, og det kommer desværre ikke af sig selv. Så vis dig som den voksne og få snakket ud om disse problemer.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror mig jeg har ikke opgivet på halvvejen. Jeg har rigtig længe gjort hvad jeg kunne, uden nogen som helst form for resultat. Og folk omkring og også hans familie sagde, at jeg lige så godt kunne droppe det til sidst for det ville aldrig blive anderledes.

Du er meget påvirket af hvad ANDRE siger til dig, du må ind i dig selv og kig grundigt efter.

Hvorfor ikke få det til at køre for din kommende mands skyld.

Jeg bliver nødt til at skrive det her, men tag da tyren ved hornet som GND skriver tag en snak.

I har jo tydeligvis et kæmpe problem med hinanden og det er ikke fair overfor din mand.

Ud af offerrollen og kom frem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener ikke at det alene er dit ansvar at få det til at køre.. Jeg forstår godt du bakker ud, hvis ikke det virker til at svigerfamilien er villige til at rokke ved noget som helst. Det er vel for pokker ikke kun dig der skal ændre dit syn på det hele? Hvis du tror det vil rokke ved noget, så er det måske ikke en dum ide, at sætte jer ned sammen, og simpelthen sige 'Her er sgu noget galt.. Hvad gør vi??'..

Og så et stort :kram til dig.. Det kan ikke være nemt at føle at hele familien er imod dig.. Om det er fatum eller ej, så er følelsen ikke mindre rædsom. :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kan det godt være jeg lyder lidt hård, og det beklager jeg. Men du bliver nødt til at ændre din holdning overfor din svigerfamilie, for ellers kommer jeres ægteskab altså ikke til at holde i længden. Ud fra hvad jeg har læst i andre tråde også, så er der alt for meget fnidder fnadder mellem jer, og det kommer der intet godt ud af.

Du siger du og svigerfars forhold aldrig ændrer sig? Jeg synes du skal sætte dig ned med ham og få snakket ud. "Hvad gør vi for vi ikke går fejl af hinanden?" "Hvad gør vi for at kunne tåle at være i familie med hinanden?" "Hvad er vores forventninger til hinanden?" "Hvad kan vi hver især gøre for at rette op på dette forhold?"

Og måske tage samme snak med svigermor også. I trænger altså til noget harmoni i den familie, og det kommer desværre ikke af sig selv. Så vis dig som den voksne og få snakket ud om disse problemer.

:kram

Jeg kan lige så godt være ærlig og sige at med min Svigerfar kan man ikke snakke. Og det er også grunden til at han er uvenner med familien og ikke har nogen venner, for tingene skal være på hans måde og ellers bliver han sur.

Og det gider je ikke bruge tid på.

Min kæreste tog i går en snak med hans mor. Grunden til at der længe har været en masse er at når der opstod et lille problem eller hvad man kalder det så støttede han ikke mig og han sagde ikke fra. Han lod dem gøre som de ville, og det blev bare for meget. Nu ved de hvordan vi har det og hvor vi står. Og vi skal så have en snak senere men jeg føler ikke lige mig klar nu. Jeg skal have det påagstand detr som jeg skrev i en anden tråd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er meget påvirket af hvad ANDRE siger til dig, du må ind i dig selv og kig grundigt efter.

Hvorfor ikke få det til at køre for din kommende mands skyld.

Jeg bliver nødt til at skrive det her, men tag da tyren ved hornet som GND skriver tag en snak.

I har jo tydeligvis et kæmpe problem med hinanden og det er ikke fair overfor din mand.

Ud af offerrollen og kom frem

Jeg ser mig ikke som et offer men jeg forventer at andre også gør deres for at det skal fungere og der er ikke vist nogen som helst form for samarbejde,

Det som jeg startede med at skrive i tråden med om svigerfars nye veninde skulle med, og jeg havde også en tidligere tråd med kusinens kæreste. Kusinen og familien skrev i dag at de kom, men ikke noget med hendes kæreste. Så det er noget svigermor har digtet lidt sammen. Og det gør mig lidt irriteret. For hvorfor sige sådan noget når det ikke er tilfældet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener ikke at det alene er dit ansvar at få det til at køre.. Jeg forstår godt du bakker ud, hvis ikke det virker til at svigerfamilien er villige til at rokke ved noget som helst. Det er vel for pokker ikke kun dig der skal ændre dit syn på det hele? Hvis du tror det vil rokke ved noget, så er det måske ikke en dum ide, at sætte jer ned sammen, og simpelthen sige 'Her er sgu noget galt.. Hvad gør vi??'..

Og så et stort :kram til dig.. Det kan ikke være nemt at føle at hele familien er imod dig.. Om det er fatum eller ej, så er følelsen ikke mindre rædsom. :kiss

Kærestens far kan jeg lige så godt opgive. Han vil aldrig mene at han har fejl. Kæresten har vendt det med ham og han mener det er mig den er gal med. Så ham har jeg droppet.

Kæresten tog en snak med hans mor i går om de problemer der er i vores forhold, og det var hun ked af og ville gerne tage det med mig en dag. Og det er fint. Nu ved hun hvor vi står. Men for mig skulle den ikke have været kørt s langt ud. Kæresten burde have sagt fra når de har blandet sig osv. Og det har han ikke. Og så giver det altså problemer til sidst. Men nu kan vi komme videre derfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER