Guest M's mor

Viste lidt god vilje - nyt i nr 12

34 indlæg i dette emne

Vi besluttede at skrive til min Svigerfar at ville han gerne have hende han har mødt med til vores bryllup var hun velkommen, men vi har ikke pengene til den ekstra kuvert. Men vi synes han skulle vide det og så kunne de snakke om det.

Det var mig der skrev til ham, og det gør jeg normalt ikke. Men tænkte at til trods for vi ikke bryder os om hinanden så havde jeg vist lidt god vilje.

Men jeg hører intet fra ham.

Og min kæreste kommer i tanke om da jeg sendte MMS julekort af madison rundt, svarede faren mig heller ikke.

Jeg spurgte kæresten om han ikke ville prøve at sende ham en SMS for at se om han ville svare ham. Det ville han ikke.

Det er vist endelig gået op for ham hvordan hans far kan være, for ellers havde han sendt ham en SMS. Men synes nu det er synd for kæresten. For han føler sig lidt fanget mellem os. Men jeg siger ikke noget om det.

Men hvad bilder hans far sig ind.

Ville ikke noget med det her. Bare lige ud med det.

Del dette indlæg

:kram2 Han virker da ikke særlig imødekommende. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Dejlig at din kæreste er ved at have fundet ud af hvad hans far er for en.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Han virker da ikke særlig imødekommende. :kram2

Nej det gør han nemlig ikke. Han har aldrig kunnet lide mig, for jeg har sagt min mening, og han kan ikke lide når man ikke er enig med ham.

Så begyndte han i familien at sige at han håbede vi gik fra hinanden. Jeg var ikke god nok til hans søn.

Men han har aldrig sagt det til hverken mig eller min kæreste, men man kan selv odt mærke når en person ikke kan lide en.

Og jeg bryder mig bestemt heller ikke om ham, men jeg har mange gange prøvet at vise god vilje, være imødekommende for min kærestes skyld, men desværre uden resultat. Så nu gider jeg ikke mere. Jeg kan jo bare synes det er synd for kæresten

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Dejlig at din kæreste er ved at have fundet ud af hvad hans far er for en.

Det har kun taget ham 7 år ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har kun taget ham 7 år ;)

Det er stadigvæk en start trods det har taget tid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er stadigvæk en start trods det har taget tid

Ja det er det i hvert fald. Men vil aldrig få ham til at indrømme det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er I sikker på det er det rigtig nummer I skriver til? og at han kan finde ud af SMS og MMS? Det kan han sikkert godt nu han er datingtypen, det ville være være lidt åndssvagt hvis der er andre grunde til han ikke svare end den negative tolkning du kommer med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er I sikker på det er det rigtig nummer I skriver til? og at han kan finde ud af SMS og MMS? Det kan han sikkert godt nu han er datingtypen, det ville være være lidt åndssvagt hvis der er andre grunde til han ikke svare end den negative tolkning du kommer med.

Det er det helt rigtige nummer, og han kan både SMS og MMS når det er til min kæreste. Men kan jo være han ikke kan finde ud af det når det er til mig.

Sagen er den at MMS takkede han senere min kæreste for.men jeg fik aldrig et tak. Så han har fået den

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så er det jo helt bestemt det rigtige nummer.

Det er nok helt rigtigt at I to (dig og svigerfar) på ingen måde bryder jer om hinanden. Det er bare ikke alle mennesker man er på bølgelængde med og det er I ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så er det jo helt bestemt det rigtige nummer.

Det er nok helt rigtigt at I to (dig og svigerfar) på ingen måde bryder jer om hinanden. Det er bare ikke alle mennesker man er på bølgelængde med og det er I ikke.

Nej det er det nemlig ikke. Men tit kommer det også an på hvordan man møder hinanden. Og jeg synes egentlig det foregik med åbent sind. Jeg var så bare ikke som han synes man skal være som kvinde, og jeg gjorde ikke som han synes. Og efter hans kommentarer om mig ja så har jeg bestemt ikke brudt mig om ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærestens far fik tilbudt at han godt måtte tage hans nye veninde med til bryllup. Men at vi desværre ikke havde mulighed for at betale hende kuvert. (Vi betaler dog bryllups kagen). Jeg skrev dette til ham lørdag. Og jeg har intet hørt.

Min kæreste snakkede med ham i dag og han nævnte det overhovedet ikke. Jeg tror han er mopset over at de selv skal betale den kuvert.

Jeg synes man da i det mindste kunne sige at det var i orden, eller komme med et eller andet svar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærestens far fik tilbudt at han godt måtte tage hans nye veninde med til bryllup. Men at vi desværre ikke havde mulighed for at betale hende kuvert. (Vi betaler dog bryllups kagen). Jeg skrev dette til ham lørdag. Og jeg har intet hørt.

Min kæreste snakkede med ham i dag og han nævnte det overhovedet ikke. Jeg tror han er mopset over at de selv skal betale den kuvert.

Jeg synes man da i det mindste kunne sige at det var i orden, eller komme med et eller andet svar.

Det kunne jo også være at han ikke har tid til at tænke på jeres bryllup på samme måde som jer.

Spurgte din kæreste ham direkte?

Du kan jo reelt ikke vide om han er mopset, syntes ikke det er fair at antage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg lige forstå det rigtigt :D

For et par uger siden fortæller din svigerfar han har fået et nyt damebekendtskab og at det er meget nyt - og han nævner ikke noget om bryllup eller om, om hun må komme med dér.

Nu er der gået knap 14 dage og så sender I en sms til svigerfar "Hvis du vil have din nye kæreste med, så er det ok, du skal bare selv betale for hendes deltagelse"?

Er det rigtigt forstået?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg lige forstå det rigtigt :D

For et par uger siden fortæller din svigerfar han har fået et nyt damebekendtskab og at det er meget nyt - og han nævner ikke noget om bryllup eller om, om hun må komme med dér.

Nu er der gået knap 14 dage og så sender I en sms til svigerfar "Hvis du vil have din nye kæreste med, så er det ok, du skal bare selv betale for hendes deltagelse"?

Er det rigtigt forstået?

Ja det er det. Vi giver ham en mulighed for at få hende med hvis han gerne vil det. Vi ved der er en kusine der vil spørge og som får samme besked. For vi har desværre ikke råd til selv at betale kuvert pris.

Vi har svar dato på mandag, så vil skulle have svar der. Og han skal møde hendes ørn på lørdag så vi tænkte at det måske godt kunne blive mere alvorligt og at han måske vil spørge.

Så for at komme ham i forkøbet lader vi ham vide at hun er meget velkommen til bryllup men vi har desværre ikke råd til at betale kuverten. Så kan de selv vælge om hun skal med. Hvis hun har lyst, men samtidig ved de at selv om vi gerne ville så kan vi desværre ikke betale hendes eller andres kuverter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bliver det spændende at se hvor mange han melder tilbage de kommer. Rent hypotetisk.....det er ikke alle der er gode til at overholde en SU-dato, hvad vil I så gøre hvis han ikke svarer på mandag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne jo også være at han ikke har tid til at tænke på jeres bryllup på samme måde som jer.

Spurgte din kæreste ham direkte?

Du kan jo reelt ikke vide om han er mopset, syntes ikke det er fair at antage.

Nej jeg skrev til ham. Men kæresten snakkede med ham i går og han nævnte intet for ham. Desværreså kender vi ham så godt at vi ved han er fornærmet/sur. For ellers havde han svaret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bliver det spændende at se hvor mange han melder tilbage de kommer. Rent hypotetisk.....det er ikke alle der er gode til at overholde en SU-dato, hvad vil I så gøre hvis han ikke svarer på mandag?

Jeg skrev i SMS til ham at der jo var svar på mandag. Altså på en pæn måde.

Og høre vi ikke noget må vi gå ud fra hun ikke skal med.

Halvdelen mangler stadig at svare, og frygter jeg skal rykke folk. Men nogen ved jeg kommer da de skal lægge make up, og den anden være brudepige. Men de har bare ikke sagt ja vi kommer. Og jeg vil ikke skrive på før de har sagt sådan.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg skrev til ham. Men kæresten snakkede med ham i går og han nævnte intet for ham. Desværreså kender vi ham så godt at vi ved han er fornærmet/sur. For ellers havde han svaret

Altså nævnte din kæreste intet for din svigerfar? Eller var det din svigerfar som ikke nævnte noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså nævnte din kæreste intet for din svigerfar? Eller var det din svigerfar som ikke nævnte noget

Ingen af dem nævnte noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen af dem nævnte noget

Så ligger problemet jo hos dig og i har SU mandag så kan du i min verden ikke tillade dig at antage at han er mopset og han burde have sagt noget.

Du ved jo ikke om ham og kæresten diskutere om hun vil med og om der ligger noget bag ved.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ligger problemet jo hos dig og i har SU mandag så kan du i min verden ikke tillade dig at antage at han er mopset og han burde have sagt noget.

Du ved jo ikke om ham og kæresten diskutere om hun vil med og om der ligger noget bag ved.

Jeg mener bare, siger man ikke lige ok?

Altså da jeg sendte julekort til ham over Tlf så hørte jeg aldrig noget. Han gik til min kæreste og sagde tak. Men når min kæreste skriver så svarer han. Det undre jo så mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener bare, siger man ikke lige ok?

Altså da jeg sendte julekort til ham over Tlf så hørte jeg aldrig noget. Han gik til min kæreste og sagde tak. Men når min kæreste skriver så svarer han. Det undre jo så mig.

Nej det gør man ikke i hans verden.

Lad være med at presse din " verden" ned over ham. Den kan han aldrig indfri, for han ved ikke hvad du tænker om normer og pli.

I er åbenbart langt fra hinanden, og de kan ikke komme bag på dig at han ikke svare når han aldrig gør det.

Og jeg tænker lidt at meget af din modvilje, bunder i din egen usikkerhed ( finde din nye rolle som mor, kæreste og hvad der sker i forhold til nye pladse i familien )og i din egen burde man ikke osv. For det er nemmest at finde fejl ved andre hvis man er usikker.

Jeg tænker lidt, glæd dig over hn ikke hr svaret sålænge er det ikke et problem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det gør man ikke i hans verden.

Lad være med at presse din " verden" ned over ham. Den kan han aldrig indfri, for han ved ikke hvad du tænker om normer og pli.

I er åbenbart langt fra hinanden, og de kan ikke komme bag på dig at han ikke svare når han aldrig gør det.

Og jeg tænker lidt at meget af din modvilje, bunder i din egen usikkerhed ( finde din nye rolle som mor, kæreste og hvad der sker i forhold til nye pladse i familien )og i din egen burde man ikke osv. For det er nemmest at finde fejl ved andre hvis man er usikker.

Jeg tænker lidt, glæd dig over hn ikke hr svaret sålænge er det ikke et problem :)

Jo men svare man ikke ham, så skal han nok brokke sig. Han inviterede til fødselsdag, og vi svarer altid hurtigt men han havde en nevø der ikke svarede på den. Han svarer aldrig før han ved om han kan. Men det passede ikke faren. Han skal jo også lige tænke den anden vej.

I de syv år jeg har været sammen med kæresten har vi haft et dårligt forhold. Og det kommer aldrig til at ændre sig. Han kan ikke se at han også har fejl. Men det er derimod alle andre den er gal med, og så er det svært at rette op på noget

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo men svare man ikke ham, så skal han nok brokke sig. Han inviterede til fødselsdag, og vi svarer altid hurtigt men han havde en nevø der ikke svarede på den. Han svarer aldrig før han ved om han kan. Men det passede ikke faren. Han skal jo også lige tænke den anden vej.

I de syv år jeg har været sammen med kæresten har vi haft et dårligt forhold. Og det kommer aldrig til at ændre sig. Han kan ikke se at han også har fejl. Men det er derimod alle andre den er gal med, og så er det svært at rette op på noget

Nu skal du holde situationerne fra hinanden. Du er forarget over han ikke svare osv.

Det har intet at gøre med din Nevø eller hvordan faderen vil have det.

Du skal lade være med at antage at han er sur, du kan undre dig over han ikke har svaret.

Men parkere den der indtil i er fremme ved SU datoen. Du ved som sagt ikke om der sker noget bagved kulissen.

Selvom du skriver i aldrig har haft et godt forhold og det ændre sig aldrig.

Det ved du jo realt ikke for du kan jo ikke se ud i fremtiden.

Istedet for at forlange at han ændrer sig, så begynd med dig selv først.

Gør op med dig selv hvilket forhold du kunne tænke dig og begynd at arbejder der hen selvom det er op af bakke hele vejen.

Så gør det for din kæreste kommende mand

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER