Oprettet March 24, 2013 Hej Har fået købt cykel stol Til Elliot Hvor varmt skal det være før jeg må cykle med ham? Han er 11 mrd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Det er en fin alder til at begynde at sidde på cyklen. Bare husk vanter og varmt tøj. Personligt ville jeg vente til sneen er væk fra veje og stier, da jeg er panisk bange for at styrte pga glat føre, men ellers tror jeg ikke kulden er et problem hvis han har en god flyverdragt på. Og så starte med nogle korte ture så kan du jo let se hvor kold han bliver. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Ja tror også jeg venter er også selv bange for at vælte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Hej Har fået købt cykel stol Til Elliot Hvor varmt skal det være før jeg må cykle med ham? Han er 11 mrd :) Ikke noget problem nu. Vi startede ved en 8-9 mdr efter at have spurgt SP. Husk cykelhjelm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Vores er ni mdr og så sagde det var i orden at cykle med hende nu men vente til det blev lunere. Må jeg spørge hvilke cyklestole i har? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Jeg har denne her og jeg elsker den. Vi er så glade for den. https://webshop.coop.dk/vare/cykelstol-model-mustang-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Vi har bobike front den skulle være en af de bedste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Vi har en Yepp - og den er FANTASTISK ! den har en høj max vægt, så man kan køre længere med sit barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2013 Vi har en Yepp - og den er FANTASTISK ! den har en høj max vægt, så man kan køre længere med sit barn. Den gælder til 22 kg, ligesom stort set alle andre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites