Barbamama

Skøn oplevelse i bussen idag :-)

14 indlæg i dette emne

Jeg vil bare lige fortælle om en supergod oplevelse, jeg havde i bussen idag :)

Det startede med at jeg løb hen til bussen, nåede det lige akkurat, men så var der ikke plads til mig og barnevognen. Øv bøv... Men det var måske slet ikke så dumt, skulle det vise sig ;)

Vi traskede videre til næste stoppested og sprang på en anden bus.

Da vi har kørt et par stop, stiger der en masse mennesker på, og der bliver lidt proppet, og jeg står og bliver lidt irriteret over alle menneskerne (og over at jeg ikke havde fået frokost :blush).

Pludselig er der en mand, der begynder at småsynge. Han har hørebøffer på, og helt ærligt så tænker jeg noget i retning af, om han ikke kan høre musik, uden at vi andre skal høre på ham synge. :prik Men så begynder hans kammerat også at synge og de synger faktisk halv højt, men det lyder sådan set meget godt. Jeg bløder lidt op og tænker, at det er da et par muntre gutter. Måske skal de i byen i aften?

Men hvad er nu det? Der er også en pige, der synger? Hvor er hun??? Hun sidder lidt længere nede i bussen. Og så er der pludselig én mere, der synger. Og én mere. Og det lyder faktisk PISSE godt! :bunny

Så er det altså et kor af en art, der laver sådan et lille "feelgood-stunt" i bussen. Og nøj, hvor det virkede. Jeg må som sagt indrømme at jeg selv var lidt sur og mut, men det forduftede da fuldstændig, da bussen forvandlede sig til en lille gospel-himmel :loveshower

HELE bussen summede bare af godt humør og alle smilede til hinanden, og der blev klappet :balloon Og så begyndte de søde korsangere sørme også at dele marcipanæg ud. :D Så blev det da HELT umuligt, at være en sur vranten bussemand :D

Jeg ved ikke, om det er noget som busselskabet har betalt dem for, eller om det var reklame for noget, eller om det bare var nogle "tosser" (sagt kærligt), der ville sprede lidt glæde, men jeg gik i hvert fald ud af bussen med et kæmpe smil.

Hvem end, I var, kære korsangere: TAK! :loveshower

Del dette indlæg

åh det er et af de der flashmobs, som man kan se på youtube. ej det gad jeg godt opleve

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flashmobs???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er så genialt sådan noget :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er så genialt sådan noget :D

Nårh hvor fint :biglove Men ja, det var præcis sådan, bortset fra at det var henvendt til alle i bussen og ikke kun chaufføren :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må være fedt at opleve.

Denne var i et center ikke så langt fra mig igår, jeg så det desværre ikke, men bliveri totalt godt humør af at se det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare et fantastisk fænomen! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eih, var det i Aalborg? Gad vide hvem og hvad det var ;) super dejligt at de spredte den gode stemning. Ligesom en fremmed der smiler til en på gaden (som ikke er tyv eller fordi man selv ser underlig ud eller fordi man bliver lagt an på). Det er bare så dejligt og det smitter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder herligt!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fedt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk :) Jeg ville ligesom dig, først blive en smule irriteret ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed oplevelse!

De her flash mobs er meget populære blandt fx min søns efterskole venner, de har bla lavet noget med at køre i bus uden bukser og noget med at falde om på gade alle på en gang og sådan noget pjat. Jeg syns nu bedre om sang/musik flash mobs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eih, var det i Aalborg? Gad vide hvem og hvad det var ;) super dejligt at de spredte den gode stemning. Ligesom en fremmed der smiler til en på gaden (som ikke er tyv eller fordi man selv ser underlig ud eller fordi man bliver lagt an på). Det er bare så dejligt og det smitter :)

Jep, det var i Aalborg :) Spurgte lige min far (som blandt andet arbejder med NT) og han kendte ikke noget til det, han ville dog ikke udelukke, at det var noget, det offentlige havde sat i værk. Men ja, superfedt med dejlig stemning. Og så dejligt, når fremmede smiler sådan bare for at være venlig :)

Fed oplevelse!

De her flash mobs er meget populære blandt fx min søns efterskole venner, de har bla lavet noget med at køre i bus uden bukser og noget med at falde om på gade alle på en gang og sådan noget pjat. Jeg syns nu bedre om sang/musik flash mobs.

Haha, kreativt, men ja, jeg foretrækker også sang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alletiders :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER