Guest Felixmor

Er meget taknemmelig

34 indlæg i dette emne

Har været til kontrol og afventer udskrabning. Det er simpelthen røv og nøgler.

Det var dog utroligt.. Du skal bare ikke have fred! :boo Spandevis af :kram2 til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det skal åbenbart ikke være nemt. Men nu skulle der være ryddet op. Det gik fint og jeg har klaret min første tur i narkose. Har det faktisk overraskende godt men er træt.

Tak piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er ked af at høre du også skulle igennem en udskrabning. Det har jeg jo også prøvet, jeg var bare "heldig" nok at tage den i første omgang, da det døde foster var for stort til medicinsk. Jeg ville også gøre det igen skulle vi være så uheldige.

Jeg har selv haft behov for at flugte fra mine tidligere terminsgrupper, men nu læser jeg alligevel lidt med derinde. Synes det er hårdt at maj-gruppens medlemmer begynder at gå på barsel nu, og at juli-gruppens medlemmer er ved at være rigtigt store. Men det kan jeg jo ikke bruge til noget, og håber bare at jeg slipper for at få samme forhold til oktobergruppen. Jeg synes det er flot at du allerede nu har overskud til at kommunikere med os, det havde jeg bestemt ikke så tidligt!

Alt i alt synes jeg det lyder til du klarer det rigtigt flot! Jeg håber og krydser fingre for at du lige om lidt er gravid igen - som du kan se er det hver gang lykkes mig i første forsøg efter jeg har tabt, og det er en god trøst i en ellers svær situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at høre du også skulle igennem en udskrabning. Det har jeg jo også prøvet, jeg var bare "heldig" nok at tage den i første omgang, da det døde foster var for stort til medicinsk. Jeg ville også gøre det igen skulle vi være så uheldige.

Jeg har selv haft behov for at flugte fra mine tidligere terminsgrupper, men nu læser jeg alligevel lidt med derinde. Synes det er hårdt at maj-gruppens medlemmer begynder at gå på barsel nu, og at juli-gruppens medlemmer er ved at være rigtigt store. Men det kan jeg jo ikke bruge til noget, og håber bare at jeg slipper for at få samme forhold til oktobergruppen. Jeg synes det er flot at du allerede nu har overskud til at kommunikere med os, det havde jeg bestemt ikke så tidligt!

Alt i alt synes jeg det lyder til du klarer det rigtigt flot! Jeg håber og krydser fingre for at du lige om lidt er gravid igen - som du kan se er det hver gang lykkes mig i første forsøg efter jeg har tabt, og det er en god trøst i en ellers svær situation.

Tusind tak for din indlæg. Jeg kan jo ikke lave om på det der er sket og må få det bedste ud af det. Bliver da dybt midsundelig når jeg læser jeres nf opdateringer og også når andre tester positiv. Er ingen helgen. Men selvfølgelig kan jeg glæde mig på jeres vejne selv om jeg selv er i sorg. Jeg har trods alt en helt fantastisk søn i forvejen ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes du klarer det så flot Britta! Det er skide svært og alle ville sidde og krumme tæer over at andre er lykkelige over det man ønsker over alt i verden og faktisk havde men mistede. Så det er helt forståeligt. Håber for det første at du snart er gravid igen, og for det andet at frygt og nervøsitet ikke præger din næste graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes du klarer det så flot Britta! Det er skide svært og alle ville sidde og krumme tæer over at andre er lykkelige over det man ønsker over alt i verden og faktisk havde men mistede. Så det er helt forståeligt. Håber for det første at du snart er gravid igen, og for det andet at frygt og nervøsitet ikke præger din næste graviditet...

Tak søde Maja. Jeg har oplevet noget jeg naivt nok aldrig havde troet skulle overgå mig. Men mon ikke det nok skal blive stærkere i sidste ende. Har sagt til manden at næste gang vil jeg se hjertet slå til en tidlig scanning og hvis lægen ikke vil bevilge et må vi selv betale. Lige nu føler jeg mig ret sikker på at det forbliver en hemmelighed meget længe inden jeg gir det til kende selv om jeg har fået utrolig meget støtte herinde fra og hvilket jeg er meget taknemmelig for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER