Guest Markat

Hvor længe ser man tiden an??

10 indlæg i dette emne

Jeg har været ude at gå med hunden og gled på isen *BANG!!!*

Landede LIGE på albuen :( Hvor længe skal jeg se tiden an om det bare var slaget??

Del dette indlæg

Hvis du kan bevæge den, og det kun er "ømt" så ville jeg kontakte egen læge i morgen..

Er den VIRKELIG øm nu, og svær at bevæge, ville jeg ringe og tale med vagtlægen med det samme..

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du kan bevæge den, og det kun er "ømt" så ville jeg kontakte egen læge i morgen..

Er den VIRKELIG øm nu, og svær at bevæge, ville jeg ringe og tale med vagtlægen med det samme..

:goodluck

:ditto Håber der ikke er sket noget med den :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Markat

Hvis du har slået dig kan du med fordel straks starte RICE behandling

Hvis du ikke kan bevæge/bukke/strække albuen helt, så tag på skadestuen.

Hvis du der imod godt kan bevæge albuen helt, ville jeg give det et par dage for at se om hævelsen faldt/smerterne blev bedre. Ellers søge læge.

Du kan sagtens have smerter i en forslået albue i mange måneder :goodluck

;)

Venlige hilsner

Martin

Del dette indlæg

Annonce ♥

du skal tage forbi skadestuen hvis det gør ondt og er hævet. Og om 14. dage kan de så se om det er en forstuvning eller noget andet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for jeres svar :) Jeg har taget smertestillende, da det var fuldstændig ulideligt ellers, men den gør alligevel ret ondt :(

Der er intet at se på den (skrammer eller lignende) men kan ikke selv se om den er hævet.

RICE metoden, den må jeg huske :wee:

Ser tiden an lidt endnu med ro - kan desværre ikke få fat i is med 1 arm og synes det er synd at vække manden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan da lige opdatere at albuen har det bedre, men jeg er temmelig øm i hele den side af kroppen jeg landede på og albuen er også stadig temmelig øm og irriteret :( Jeg ser lige hvordan det ser ud i morgen -er nemlig på kursus, så har ikke tid til at tage til lægen før torsdag :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

er den ikke hævet, så kan der altså godt være brud...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for den da søde.. :( Godt og høre det er lidt bedre idag...

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

er den ikke hævet, så kan der altså godt være brud...

Ja det er noget L*O*R*T når det går ud over leddene - det kan dyleme nemt gå galt :( Men i morgen skal jeg forsøge at være 3x Kristina, da jeg både er på kursus fra 8-13, skal til møde fra 9-15 og passe min datter som har børnesår.. og så snupper jeg da lige lidt arbejde for mit private firma og et bestyrelses møde om aftenen :lol_hitting: Nogen der sagde stress?? Anyay :back2topic - lægen må vente til torsdag ;)

Av for den da søde.. :( Godt og høre det er lidt bedre idag...

:kiss

Den er bare stadigvæk SÅ øm :( Kan da bruge den, me ner sq lidt bange for at der er et lille brud.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER