SaraLK

Hvor meget - og hvilken slags sommertøj bør jeg have?

10 indlæg i dette emne

Jeg er SÅ meget i tvivl om hvor meget sommertøj jeg bør have til Luna.... hun er 6mdr (lige om lidt)

Hvad har i til jeres børn?

Del dette indlæg

Er selv i tvivl, for det er bare ALDRIG til at vide, hvordan det danske vejr arter sig. Jeg har købt en sommerjakke, leggins og nogle kjoler. Alt andet venter jeg med, men kommer sikkert til at skulle bruge kortærmerede bodyer/t-shirt og cardigans også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er selv i tvivl, for det er bare ALDRIG til at vide, hvordan det danske vejr arter sig. Jeg har købt en sommerjakke, leggins og nogle kjoler. Alt andet venter jeg med, men kommer sikkert til at skulle bruge kortærmerede bodyer/t-shirt og cardigans også :)

leggins og cardigans - tjek! det må jeg købe!

Kjoler er jeg ikke vild fan af, især ikke i den alder hvor hun bør begynde at kravle ;)

kortærmede bodyer har jeg en del af efterhånden ;)

hvad med shorts???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også selv meget i tvivl, da det danske sommer vejr jo ikke er noget man kan regne med.

Men indtil videre har jeg købt en sommerjakke, leggings, trøjer, kortærmet bodyer, sommersæts(t-shirt med shorts)

Og ellers køber jeg som vi kommer hen af

Del dette indlæg

Annonce ♥

leggins og cardigans - tjek! det må jeg købe!

Kjoler er jeg ikke vild fan af, især ikke i den alder hvor hun bør begynde at kravle ;)

kortærmede bodyer har jeg en del af efterhånden ;)

hvad med shorts???

Su kan købe tunikas i stedet for. De er ikke så lange at de driller når de kravler :)

Short brugte vi i Thailand. Det er super fint. Jeg tror nu jeg venter og ser tiden an. Eller køber nogle der er smarte under leggins til koldere dage ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt tynde luftige bomulds-bukser er var et hit for os sidste sommer. Bakito (Magasin´s eget mærke) har nogen fine nogen.

F.eks.: http://www.magasin.d...%a5lilla&start=

Eller buksedragt-udgave: http://www.magasin.d...%a5lilla&start=

Og så med hhv. kort- eller langærmet body alt efter temperaturen :)

Almindelig velourbukser er også gode - de koster 50-75 kr. i Føtex ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også foreslå tynde lyse bukser og bodyer. De må jo helst ikke få sol det første år, så kortærmet og short gør det så besværligt :) Har faktisk mest brugt kortærmede bodyer til at have indenunder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også foreslå tynde lyse bukser og bodyer. De må jo helst ikke få sol det første år, så kortærmet og short gør det så besværligt :) Har faktisk mest brugt kortærmede bodyer til at have indenunder.

Det har jeg nu ikke gået så meget op i. Så længe hun har faktor 30 på og ikke sidder i direkte middagssol i flere timer, så har jeg slet ikke et behov for, at hun får lidt sol. Hvad tror I man gør sydpå? Men det kan selvfølgelig nogen gange være svært at holde dem i skygge og så er lyse tynde bukser rigtig gode! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg nu ikke gået så meget op i. Så længe hun har faktor 30 på og ikke sidder i direkte middagssol i flere timer, så har jeg slet ikke et behov for, at hun får lidt sol. Hvad tror I man gør sydpå? Men det kan selvfølgelig nogen gange være svært at holde dem i skygge og så er lyse tynde bukser rigtig gode! :)

Jeg er helt enig, Leo fik da også sol sidste år. Tøj er bare lidt lettere at have med at gøre end solcreme... Ihvertfald var Leo ikke glad for at blive smurt ind, det var slemt nok bare at skulle tage ansigtet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes børn som er meget varme - sådan nogen har mine aldrig været. Til deres første sommer har jeg aldrig haft brug for mere end 1-2 sæt shorts + tshirt til de allervarmeste dage. Ellers har de gået i body + tynde bukser eller "natdragt" type dragter, og til udendørs en trøje eller sommerjakke. Men hvis man har et meget varmt barn har man måske brug for mere sommer tøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER