Besvaret April 23, 2013 Det er fødselsdagsgave fra min fantastiske mand! :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 Tjah, måske hvis man ikke tæller os med som ikke skal have kønsskanning. ;-) Nå jaja.. Godt ord igen! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Har fået flere akupunktur tider: 6 maj 16 maj 27 maj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Ny jordemodertid bliver den 29-5 og dagen efter d 30-5 står den på md scanning.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Min misdannelse scanning er rykket til den 22 maj, så min kollega ikke skal undvære mig til frokosten med ungerne igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Du har vist glemt min MD scanning den 3.juni (eller også har jeg glemt at skrive den på?). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2013 Vi har fået en tid til ekstra scanning d. 9/9! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Jeg har glukosebelastningstest d. 20/6!! Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Har da glemt at plotte mine jordmodertider ind.. Nå, jeg skal til jordmoder i morgen (19/6), 14/8, 2/10, 23/10 og efterfødselssamtale (:huh!) 20/11.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Jeg har jordmodertid mandag den 15/7 og glukosebelastning den 17/7 :wacko ... den 17/7 har vi også bestil en tid til 3D scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Eeeej jeg er dårlig til at få den her opdateret... :blush Er der nogen der følger med i oversigten, eller skal jeg bare lade det stå som i skriver det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Får ikke rigtig fulgt med, så det er op til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites