Oprettet March 19, 2013 Skal vi lave en samlet oversigt over vores scannings, læge og jordemoder tider? Så kan vi se hvornår hver enkel er afsted :) Hvis I er interesseret så skriv jer på nedenunder så laver jeg listen i første indlæg :) Februar 7. Babylols: 1. Graviditetsundersøgelse 21. Steffie: 1. Graviditetsundersøgelse 26. Babylols: 1. Graviditetsundersøgelse(2) 27. Miss_matilde: scanning v/IVF syd Marts 5. Miss_matilde: tryghedsscanning 6. Steffie: Tryghedsscanning 6. FruLR: 1. graviditetsundersøgelse 12. Miss_matilde: 1. graviditetsundersøgelse SP 12. tsecret: tryghedsscanning 14. Pada: 1. graviditetsundersøgelse 14. Miss_matilde: 1. Graviditetsundersøglse læge 14. Jette84: 1. graviditetsundersøgelse 19. Felixmor: 1. graviditetsundersøgelse 20. FruBech: NF scanning 21. Steffie: NF scanning 22. tsecret: 1. graviditetsundersøgelse 22. FruLR: selvbetalt scanning 22. Babylols: NF scanning 26. Miss_matilde: NF scanning + infomøde 27. NytLiv: NF scanning 27. MaBa: NF scanning 27. Betty87: NF scanning April 4. FruBech: Jordemoder 5. KatjaB: NF scanning 5. MaBa: Kønsscanning 6. FruBech: Kønsscanning 8. Babylols: Jordemoder 10. Steffie: Jordemoder 12. Jette84: NF scanning 12. Betty87: Jordemoder 15. Pada: NF + samtale med scanningslæge 15. Miss_matilde: jordemoder 16. nillemor3: NF scanning 17. Miss_matilde: læge vedr. Sygemelding 18. FruLR: NF scanning 18. tsecret: NF scanning 18. MaBa: Jordemoder 19. Miss_matilde: Kønsscanning 25. Miss_matilde: Akupunktur 29. Miss_matilde: Glucosebelastning 29. KatjaB: Jordemoder 30. Jette84: Jordemoder 30. Miss_matilde: Akupunktur Maj 1. tsecret: Kønsscanning 2. Miss_matilde: Akupunktur 2. FruBech: Glukosebelastning 6. Miss_matilde: Akupunktur 8. FruLR: Kønsscanning 8. FruLR: Jordemoder 10. Pada: Kønsscanning 13. Pada: Ekstra scanning sygehus 14. MaBa: MD scanning 16. babylols: MD scanning 16. Betty87: MD scanning 16. Steffie: MD scanning 16. Miss_matilde: Akupunktur 16. Pada: Jordemoder 22. KatjaB: MD scanning 23. Miss_matilde: MD scanning 24. Miss_matilde: lægebesøg vedr. sygemelding 27. Miss_matilde: akupunktur 27. Miss_matilde: Jordemoder 29. Jette84: Jordemoder 30. Jette84: MD scanning 30. tsecret: Jordemoder Juni 3. tsecret: MD scanning 10. Pada: MD scanning 11. nillemor3: Jordemoder 11. nillemor3: MD scanning 12. FruLR: MD & lægeundersøgelse 20. Pada: 2. Jordemoder Juli 8. Jette84: Lægesamtale svangreambulatoriet 26. Betty87: 2. jordemoderkonsultation August 1. Jette84: sukkerbelastning 2. Betty87: 1. fødselsforberedelse 9. Betty87: 2. fødselsforberedelse 16. Betty87: 3. fødselsforberedelse 23. Betty87: 4. fødselsforberedelse September 9. Betty87: Ekstra scanning Sig til hvis jeg har glemt nogen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Skal til NF scanning den 5. april :) Bliver dejligt at se den lille bebs igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Jeg skal til NF d. 27 marts :hep og jordemor d. 12 april!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Opdateret! :) Pøj pøj og god fornøjelse til FruBech, som skal til NF scanning idag! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Hov! Hvad med mig? 1. graviditetsundersøgelse var delt i to 7/2 og 26/2. NF 22/3 1. jordemoder 8/4 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Og jeg veeeeeeeeeenter stadigvæk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Listen er opdateret! :) Og jeg veeeeeeeeeenter stadigvæk... :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Nå nu ringede jeg og spurgte... de siger de har sendt brev den 18... - Nå men info møde + scanning Tirsdag d.26/3 (så det må jo være NF) og jordmoder den 15/4... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 listen er opdateret.. Nå nu ringede jeg og spurgte... de siger de har sendt brev den 18... - Nå men info møde + scanning Tirsdag d.26/3 (så det må jo være NF) og jordmoder den 15/4... :) Fedt - gad vide om jeg skal prøve at ringe engang i næste uge.. Hvor skal jeg ringe hen? Bare ind på sygehuset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 listen er opdateret.. Fedt - gad vide om jeg skal prøve at ringe engang i næste uge.. Hvor skal jeg ringe hen? Bare ind på sygehuset? Jeg fandt nummeret på svangreklinikken - og ringede dertil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Jeg fandt nummeret på svangreklinikken - og ringede dertil :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Så fik jeg også nogle datoer Nf scanning 12 april :) Jordemoder 30 april Lægasamtale svangreambulatoriet 8 juli samt sukkerbelastning 1 august Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Så fik jeg også nogle datoer Nf scanning 12 april :) Jordemoder 30 april Lægasamtale svangreambulatoriet 8 juli samt sukkerbelastning 1 august :yay Listen er opdateret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Så har jeg også fået dato til NF som rosinen i pølseenden ;) NF 18.april. Puuuh der er længe til, men mon ikke det går ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Jubii! Listen er opdateret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Rettelser fra mig: April: 15. Jordemoder 17. Læge - ang. sygemelding Maj: 23. MD scanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Så har jeg også fået dato til NF som rosinen i pølseenden ;) NF 18.april. Puuuh der er længe til, men mon ikke det går ;) Tror jeg tager prisen som rosin.. Jeg har endnu ikke hørt noget! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Super. Så skulle jeg mene det stemmer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Kønsscanning d. 5 april og MD d. 14 maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 MD 16. maj for mit vedkommende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2013 Md er også d. 16/5 hos mig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 ENDELIG! Ringede til svangreambulatoriet i dag, og de havde ikke dato til mig endnu (lidt forsinket pga. påsken), men så kunne jeg helt selv vælge. Så NF den 18/4 kl. 8.50! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites