melon

Kampsport og mænd

21 indlæg i dette emne

Min mad har altid dyrket en eller anden form for kampsport. Judo fra han var 11 år til han var 19. Derefter Karate i en del år, fik brunt bælte og stoppede så da vi fik vores første barn. Han fik altid skader, i Judo brækkede han sit kraveben 4 gange + blev slået bevidstløs i Tyskland til et stævne og lå på hospitalet i 2 dage.

Nu har han dyrket Krav Maga (Israelsk Kampsport) i de sidste to år. Og han kommer altid hjem med hævede lemmer og blå mærker og deslige. Engang kom han hjem med to forstuvede tommelfingre.

Han ELSKER det men jeg er en smule bekymret for hans helbred.....

Men han kan ikke undvære det og får sådan en ro i kroppen bagefter en træning.... Tror da pokker han er jo blevet banket sønder og sammen he he

Hvad med jer og jeres mænd? Dyrker de farlige fritidsinteresser?

Del dette indlæg

nej min mand har altid kun spillet fodbold. Jeg har derimod dyrket KickBoxing på ret høj plan for 11 år siden... Jeg havde dengang en kæreste som havde det sorte bælte i shutokan karate...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope ingenting, men nu har jeg også en MEGET tynd mand :D

Han løber engang imellem, det er vist det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

næææh han spiller fodbold indimellem. Selv har jeg dyrket kickboxing :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Morten har dyrket taekwondo i rigtig mange år og nu er han hoppet på Systema, som egentligt ikke er en kampsport med derimod en russisk form for forsvarsteknik. Men det giver også ømme muskler og masser af blå mærker!

Del dette indlæg

Annonce ♥

min kæreste dyrker ingen form for motion.. Han løber engang i mellem det er såmen det :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har sort bælte i karate, men måtte stoppe pga en knæskade. Han savner det en del.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand gik til boksning sammen med mig.. men han stoppede fordi han er en kylling... eller han stoppede pga smerter i hænderne.. ;)

Nu laver han højest armbøjninger i form for at løfte øl glasset til munden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er helt vild hvor meget min mand laver :D

Tror han tager en cykel tur 1 gang om året i netto.

Del dette indlæg

Annonce ♥

he he he

det er vist nogle mere eller mindre aktive mænd vi har.

Min er lige kommet hjem fra træning, og kommentaren er "Hold op en fede træning, jeg kan næsten ikke gå... :lol

Det var også Shotokan Karate han gik til dengang, men nu kan det næsten ikke blive vildt nok, de trænede med en elektrisk kniv den ene gang og andre våben.... Meeen jeg kan da føle mig rimelig tryg hvis vi er i byen.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det gør han ikke, han spillede fodbold i sine unge dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej de skaber han højst kan få er musseskader, når han sidder og klikker helt vildt, når han spiller WOW :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

he he he

det er vist nogle mere eller mindre aktive mænd vi har.

Min er lige kommet hjem fra træning, og kommentaren er "Hold op en fede træning, jeg kan næsten ikke gå... :lol

Det var også Shotokan Karate han gik til dengang, men nu kan det næsten ikke blive vildt nok, de trænede med en elektrisk kniv den ene gang og andre våben.... Meeen jeg kan da føle mig rimelig tryg hvis vi er i byen.....

Han er da ikke rigtig klog ;) :haha :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej Christina det synes jeg jo heller ikke han er, men han ELSKER det... og så må jeg jo holde ham ud he he, meen han får heller ingen ynk når han har ondt... næh du det må han selv klare he he

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har sort bælte i taekwondo (det har jeg for resten også ;)), så vi er vant til blå mærker herhjemme :)

Lige pt. holder vi dog pause og nøjes med at gå i fitness center et par gange om ugen. Regner dog med, at vi snart skal i gang med taekwondo igen - savner det efterhånden...

Ps. Jeg kan sgu også godt lide at træne benhårdt, så man nærmest kravler hjem bagefter. Men det er sikkert bare mig der er mærkelig :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste går en del op i boksning, så han træner næsten hver dag, både alm træning og kampboksning.

Jeg er rimelig nervøs hver gang de går til den, fordi han af og til får en brækket næse eller andre skader :S

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har sort bælte i taekwondo (det har jeg for resten også ;)), så vi er vant til blå mærker herhjemme :)

Lige pt. holder vi dog pause og nøjes med at gå i fitness center et par gange om ugen. Regner dog med, at vi snart skal i gang med taekwondo igen - savner det efterhånden...

Ps. Jeg kan sgu også godt lide at træne benhårdt, så man nærmest kravler hjem bagefter. Men det er sikkert bare mig der er mærkelig :P

Heyy du er da ikke mærkelig.

Jeg nøjes selv med dans, og det er jo trods alt ikke helt lige så "farligt" :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mand løber engang imellem

ellers får han den motion han skal ved at være flyttemand

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heyy du er da ikke mærkelig.

Jeg nøjes selv med dans, og det er jo trods alt ikke helt lige så "farligt" :kram

Dejligt at høre, at man ikke er den eneste der har det sådan ^_^ .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand dykker. heldigvis desværre fik han en arbejdsskade under sin uddannelse til erhvervsdykker, så det kan han ikke arbejde som.

Jeg holder vejret hver gang han er ude :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her dyrker manden ingenting... Syntes nu ellers det kunne være rart for ham hvis han spillede fodbold eller andet i den stil.. så han havde en fritids beskæftigelse... hele hans liv er jo firmaet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER