SoBa

Paraply/rejseklapvogn

7 indlæg i dette emne

Hej

Nogle bud på en god paraply/rejseklapvogn.

Olympia er 14 mnd og bruger til hverdag sin barnevogn til både at sidde/sove i. Når vi har rejst har vi haft emmaljunga klapvogn med-men vi kunne godt tænke os en lidt mindre/lettere til ferierne.

Dog har vi følgende krav:den skal kunne lugges helt bed så hun kan sove behageligt til middag/aften når man er ude at spise på restaurant.

Den må meget ferne have plads under eller lign til taske/ting.

Gerne god kvalitet/nogle har bare såååå dårlige hjul.

Og endnu bedre hvis barnet vender indmod os?! Men tror ik det findes :-)

Tak for hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på nuna pepp-vognen :rolleyes rigtig lækker klapvogn, som bare er SÅ nem lige at klappe sammen og folde ud igen i et snuptag. Eneste man skal være opmærksom på hvis man vælger den er at den er til city-brug. Dvs skovture og kørsel på græs er ikke et hit med de små hjul, tilgengæld kører de som en DRØM på hårdt fast underlag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Esprit paraplyklapvogn, som vi er glade for. Vi har også en Emmaljunga (købt brugt), som jeg synes er stor og klodset.

Esprit'en har drejelige forhjul, der kan låses, net til opbevaring og ryggen kan lægges helt ned. Den har ekstra lang kaleche, så man kan lukke godt ned, når der skal soves.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh... Søde - jeg har ikke nogen input til klapvogsnspørgsmålet, men jeg hæfter mig umiddelbart ved, at du står som 'Gravid' i din status?!?! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt en Baby Jogger City Mini. Den er vi i hvert fald glade for. Den vejer ikke ret meget og er mega let at klappe sammen. Dog vender barnet udaf, så dér opfylder den ikke lige dine ønsker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Susanne... Dont worry er IK gravid det er bare gammelstatus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER