Jane Doe

Fra not til hot! ;) Jeg starter forfra!

70 indlæg i dette emne

65 kg!!!!! Yay :glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan! :respekt :glad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 min. gåtur med mand og unger i dag og 15 min. på crosstraineren til aften - Så kan man godt være lidt stolt af sig selv ;) Jeg har det også meget bedre med mig selv efter de her par dage, hvor jeg har brugt min app til at styre kalorieindtaget. Så kan jeg også være usund med god samvittighed og stadig tabe mig, så længe jeg overholder det max tilladte madindtag :) Ikke at jeg skal være usund hver dag eller noget, men ja...

Slankedysten med svigerinde + mand kører i øvrigt til 1. juni, så det er bare med at give den gas ;) Min mand og jeg har tilsammen tabt 4,2 kg siden sidste søndag, og det er sørme da ikke helt skidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, var i et lidt grumt plus af kalorier efter aftensmaden, men nu er det på plus 8 kcal efter en tur på crosstraineren - Nuij, det var hårdt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuuhuuuu! :yay :yay :yay

Jeg kan da bare ikke få armene ned i dag :D Første delmål på 64 kg er nået, da jeg i morges præstede at levere et flot 63,8 kg på vægten ;) Jeg har ikke fundet på nogen "præmie" for at nå delmålet, men jeg skal i byen med tøserne i morgen, så mon ikke jeg giver mig selv lov til at skeje lidt ud - Og så håber jeg at finde en ny top i morgen, når vi (manden, jeg og ungerne) skal til Bazar :)

Det motiverer mig åbenbart rigtig godt at have en app, så jeg kan styre mit kalorieindtag! :)

PS. Jeg har ikke været så langt nede i vægt, siden jeg blev gravid med Xander, og det er 3 år siden! :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :glad Hvor er det fedt :glad

Jeg synes jo du er slank, men det må alligevel føles rigtig fedt, at veje mindre end før Xander :)

Du kører bare på :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :glad Hvor er det fedt :glad

Jeg synes jo du er slank, men det må alligevel føles rigtig fedt, at veje mindre end før Xander :)

Du kører bare på :kram2

Tak, hvor er du sød :) Vil slet ikke sige dig i mod :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!! Hvor er det bare dejligt!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, hvor er det godt klaret. Sejt sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop woop! Godt gået! :glad :super :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, piger! :)

Jeg var på druk sidste lørdag, og junken fik ikke for lidt om søndagen, så det har min vægt også båret præg af hele ugen <_< I dag kunne jeg så se tallet 63,8 kg på vægten igen (samme vægt som sidste lørdag), så nu er jeg "back in the game"! :D Tror jeg flytter min vejedag til om mandagen - Så skulle der forhåbentlig også være et vægttab om to dage ;) Go mig! :glad :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe..druk er ikke godt for vægten- jeg kan høre en iskold Mokai kalde på mig i køleskabet, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at drikke den ;) Der går vist sport i at hænge i :rolleyes

Du er jo super sej, så du skal bare fortsætte stilen :bunny :glad :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

63,5 kg - Et vægttab på 300 g siden sidste uge. Jeg er egentlig slet ikke tilfreds :rolleyes Men det viser bare, hvor meget alkohol indvirker på vægten :P Ej, faktisk har jeg tabt 3,1 kg på 3 uger, så det er sgu godt gået! Og manden min har tabt 4,1 kg :) Vi bliver så labre til sommer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

63,5 kg - Et vægttab på 300 g siden sidste uge. Jeg er egentlig slet ikke tilfreds :rolleyes Men det viser bare, hvor meget alkohol indvirker på vægten :P Ej, faktisk har jeg tabt 3,1 kg på 3 uger, så det er sgu godt gået! Og manden min har tabt 4,1 kg :) Vi bliver så labre til sommer :lol

:glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

63,1 kg!!!!!! :D :yay :glad :D

1,1 kg til næste delmål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

63,1 kg!!!!!! :D :yay :glad :D

1,1 kg til næste delmål ;)

:glad :bunny :glad gogogogo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy shit!

62,5 kg!!

0,5 kg fra andet delmål!!!

:o

:D :yay :glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har da fart på! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt holder stilstand - Dvs. den svinger liiige omkring de 62 + noget kg (62 kg er næste delmål) <_< I dag sagde vægten 62,2 kg, og det er da ganske flot. Jeg er jo egentlig også ret tilfreds, og jeg kan sagtens se, at jeg har tabt mig. Meeen, jeg vil altså stadig gerne af med lidt mere fedt og ramme de 60 kg, som er slutmålet. Det lader bare til, at jeg skal kæmpe lidt mere for det nu... Skod krop :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

62,1 kg - Kom så krop!!! Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG!!!! 2. delmål nået!!! 61,6 kg i dag!!! Wuhuuu!!!!!! :D :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAAAAAN! Hvor sejt :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAAAAAN! Hvor sejt :loveshower

:kram

Maaaaange tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG!!!! 2. delmål nået!!! 61,6 kg i dag!!! Wuhuuu!!!!!! :D :yay :yay :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står lidt sløjt til mht. at slanke mig. Man kan vist sige, at jeg har holdt en lille pause og bare spist uden de store tanker over indholdet af, hvad jeg proppede i munden :rolleyes Det har resulteret i ca. +0,5 kg... Troede virkelig det ville være mere, så jeg er glad :D Meeen, dysten med min svigerinde og hendes mand stopper 1. juni, så den sidste uge her skal manden min og jeg lige give den en ekstra skalle ;) Jeg er også træt af slik, men jeg havde brug for pusterummet for ikke at køre død i slankeræset. Jeg har så fået min mens i dag, og det giver jo altid plus på vægtkontoen <_< Jeg håber dog, at den er væk igen, når det er store vejedag om præcis en uge. Pt. vejer jeg 62 kg, så forhåbentlig siger den 61,6 kg (min laveste vægt siden pausen) eller lavere lørdag - Go mig! ;) Haha! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER