Guest M's mor

Dildoparty

21 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Vi skal giftes 1 juni og min søster skal planlægge polterabend og hun har nævnt lidt med dildoparty. Jeg synes det kunne være sjovt men hvordan foregår det og hvad er det for noget?

Del dette indlæg

Jeg lurer lige med her i tråden, skal holde polterabend for min veninde nemlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede det i gymnasiet. Det er super sjovt - Specielt når alle kender hinanden godt, så man "tør" lave sjov med det.

Der kommer ind ud og viser dildo, tøj osv. frem og så bliver det sendt rundt så man ka mærke og føle det - og afprøve vibrator på næsetippen, det skulle give den rigtige fornemmelse :D

Kender andre der har prøvet det og har kun hørt, at man gerne må joke og at det hele heldigvis ikke er så seriøst!

Jeg synes det var vældig skægt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster vidste ikke helt om jeg eller de andre synes det var sjovt, men jeg var med på den.

Vi er en flok tøser så det kan da ikke ære så galt. Men det var op til hende, men så kan jeg godt sige til hende at det er en hos ide ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til det et par gange. Synes det er sjovt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til det en del gange :badgirl

Det er sjovt, og hvis ikke man kender hinanden inden, så gør man i hvert fald bagefter :P Det er dog sjovest, hvis det er en flok åbne piger, der tør sige nogle ting og gøre grin med sig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik et til mit polterabend...

Der kom en dame med en kuffert og en masse poser, også gik hun ellers igang med at fortælle om de forskellige dimser og sende dem rund så vi kunne mærke, se og alt det der.

Som de andre skriver, så kan det være rigtig sjovt, hvis man tør være på og gøre grin med det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster er sådan en dildoparty-dame, der kommer ud, viser frem, fortæller og selvfølgelig sælger alting indenfor dildoer, vibratorer, strap-ons, smartballs osv.

Det er ret sjovt og underholdende :D efter sådan et dildoparty snurrer ens næse helt pga alle de vibratorer man har prøvet på næsetippen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

det havde vi til min PA, og der kom en ud med en masse legetøj til voksne, hvor hun fortalte om hver enkelte ting, og vi fik lov til at holde ved tingene, og så kunne man ellers bestille forskellige ting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Grunden til at man afprøver på næsen, er at næsen er det næst mest følsomme sted på en kvindes krop. Underlivet har det mest følsomme sted...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har prøvet det sidste år til en Pa for en veninde og har hørt snak om det fra andre. Om det er en god oplevelse kommer an på sælgeren der kommer ud - skal gerne være frisk og frejdig og ikke a la tupperware salg. Og så skal der ikke sidde snerpede madammer, det er en buzz kill i forhold til om der bliver stillet åbne spørgsmål omkring legetøjet. Hende vi havde var frisk og der var ingen snerperi, så der var en "lystig" snak om bordet. høhø.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder til at kunne være sjovt. Men min søster var bange for at nogen af mine veninder måske ikke ville synes så meget om det, og det har hun nok desværre ret i

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var til det forrige år i forbindelse med noget afslutningshygge på noget kursus, det var ganske hyggeligt overvejer da at skulle holde slev på et tidspunkt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til det en 4-5 gange efterhånden, ved to forskellige firmaer.... det er så underholdende og selvom man til en start tænker at "hende der og hende der" da ikke passer ind i sådan et selskab, så bliver man nogen gange vildt overrasket!!! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har prøvet det et par gange, og det er vildt sjovt.

Jeg prøvede det dog med (bl.a) min lillesøster og mor til min polterabend, og det var måske ikke det helt rigtige forum. Synes det var ret underligt, når min lillesøster snakkede om, at den og den var god, og den og den ville hun købe :wacko :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

min søster var også med, da vi havde dildoparty til min polter, og det synes jeg egentlig ikke var så underlig, men vi har også før haft nogle snakke omkring sex, og det af at hun er ældst gør måske også noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster og jeg kan også sagtens snakke om sådan noget så jeg ville ikke synes det var underligt at have hende med til det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde aldrig forestillet mig at jeg synes det var sjovt... men jeg var til sådan et party, og jeg skraldgrinede... det var SÅ sjovt.... og det tror jeg altså de fleste synes... når det kommer til stykket.. fordi på en eller anden måde så er det mega grænseoverskridene at deltage i...men samtidigt bare så på en eller anden måde plat... at man bare ikke kan lade være med at synes det er sjovt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også de fleste vil synes det er sjovt - særligt hvis hende der er ude og præsentere er god! For så bliver der bare skabt en afslappet og uhøjtidelig stemning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min polterabend var der dildoparty og jeg var sælgende. Det var hyleskægt.

Jeg vidste ikke hvad der skulle ske. Vi skulle sidde ved et bord og pladsen ved siden af mig var til en der kom om lidt. Jeg skulle hjælpe hende med at sælge nogle produkter.... Så fik jeg en stak bestillingssedler i hånden, som jeg skulle sende rundt og der nåede jeg lige at skimme hvad det handlede om :P Så fandt hun ellers sagerne frem og gav mig en af gangen, hvorefter jeg holdt en lille salgstale. Hun fortalte også en masse selv. Vi morede os meget og stemningen var super god :glad

Jeg har efterfølgende været til det et par gange og må konstatere, at der er stor forskel på sælgerne. En af sælgerne blev fornærmet over, at der blev lavet grin med et produkt til analsex. Ja det er der altså nogen der godt kan lide sagde hun surt. Ja det er der da, men det hindrede os nu ikke i at pjatte med det. En anden blev næsten rød i hovedet af at fremvise produkterne. Hun skulle vist have holdt sig til tupperware :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres besvarelser. Nu håber jeg min søster vælger det tilmin pa for det lyder godt nok sjovt. Og det er sådan noget man altid vil kunne huske.

Øv at man ikke kan være med til at bestemme.

Jeg er sikker på hun gør det bedste hun kan, og finder på noget vi alle er til, men sidst jeg snakkede med hende snakkede hun om en tur i biffen. Det er da hyggeligt nok, men jeg bliver altid skidt mas i biografen.

Men lige meget hvad hun finder på så ved jeg hun gør det i den bedste mening.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER