Oprettet March 17, 2013 Er vant til en meget livlig pige, der sparker løs i mine ribben og min side hele dagen lang. Men hun var noget stille i går og idag har jeg næsten ikke mærket noget til hende. Kæresten og jeg har lige puffet løs og snakket til maven og mærket efter i en halv times tid, men mærkede kun bevægelse en enkelt gang meget meget let, og så var der stille igen. Har også prøvet at drikke koldt! Bør jeg være bekymret, eller er det okay, når nu jeg mærkede hende meget let? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Jeg syntes du skal ringe til fødeafdelingen du er tilknyttet så kan de helt sikkert hjælpe dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Ja vil bare heller ikk være sådan en overbekymret en.. Mærker stadig ikk rigtig bevægelser, men tror hun har hikke nu.. Der er lige før hikken gået en hel time uden en eneste lille bitte bevægelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Ring du hellere, hvis det kan gøre dig tryg. De er jo vant til at de gravide ringer ind med spørgsmål - bekymret eller ej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Så er vi på vej op og få kørt en strimmel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Godt i tog afsted så du kunne få ro. Hvad blev resultatet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Håber at alt er som det skal være ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Resultatet var godt - hun har det fint :) Muligvis er hun bare ved at have noget mindre plads derinde.. :) Fik dog lidt "skæld-ud" af jordemoderen over at lade der gå så lang tid før jeg ringede ind.. Men synes virkelig det er svært at vide hvornår man mærker for lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Jeg kan huske at min datter i den sidste tid bevægede sig mindre pga. Pladsmanglen. Godt at du reagerede, og godt at det bare var det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Dejligt at alt var som det skulle være :) Ja, det kan altså godt være svært det der med at skelne mellem pyller og reel bekymring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Godt du fik det tjekket og lillepigen har det fint. Jeg havde også et par dage for ikke så lang tid siden, hvor jeg mærkede lillepigen mindre, men jeg mærkede hende dog stadig - jeg tror, det har meget at gøre med hvordan hun ligger, samt at der er mindre plads nu at bevæge sig på. Men jeg synes også det er svært at vide, hvornår "lidt" er "for lidt". Del dette indlæg Link to post Share on other sites