Oprettet January 10, 2011 Hvilket mobil selskab bruger i. Vi har selv TDC, men de koster jo en del, og vi overvejer at flytte. Men vi ved bare ikke lige hvorhen. Så hvad har i og hvad giver i for det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har 3... men har erhvervs abonnement - så det hjælper dig jo ikke meget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har 3... men har erhvervs abonnement - så det hjælper dig jo ikke meget ;) Nej det gør det ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg er lige skiftet tra Telenor til bibob, ved endnu ikke om det er et fornuftigt skift, men kan godt lide at jeg ikke er bundet i Bibob og kan ændre abonnement som det passer mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har Telmore men kan faktisk ikke huske hvad jeg giver, for er tilmeldt automatisk optankning. Giver dog 99 hver den første for fri sms og mms... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg er lige skiftet tra Telenor til bibob, ved endnu ikke om det er et fornuftigt skift, men kan godt lide at jeg ikke er bundet i Bibob og kan ændre abonnement som det passer mig... Bibob det kender jeg ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg bruger Telia, og ved godt at de i medierne har haft en del negativ omtale på det sidste, men jeg har kun oplevet dem som et rigtig godt og hjælpsomt selskab. Jeg giver 40 kr i abonnemet og har fri sms, og giver 30 øre pr. minut for opkald. Min mand giver 200 kr i abonnement hos Telia og får så gratis sms og 5 timers samtale. Vi har ikke telefoner med ordentligt internet endnu, derfor bruges dette ikke, og ved ikke, hvad det koster. Men Telia er det bedste valg for os, for der er vi sikker på, at der er dækning ligemeget hvor vi er i landet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har Telmore... og er SUPER glad for det! De er til at regne med, og man får ingen store uforudsete regninger... Jeg er tilmeldt automatisk optankning... og bruger for mellem 100 og 200 om måneden :) Du kan fx få 5 timers tale, og ubegrænset sms+mms til 149 om måneden :) Og surf op til 1GB for 49 kr om måneden (der er dog kampagne i januar, februar og marts hvor det kun koster 11 kr på måned) Desuden er der rigtig god forbindelse... De er næsten de eneste der kan række ordenligt herude på bøhlandet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ligenu hos Bibob her jeg 20 timers fri tale fri sms og mms og 1GB data for 300 pr måned. Jeg taler ret meget, men ved ikke præcis HVOR meget, derfor kan jeg i næste måned vælge et mindre timeantal hvis det passer bedre OG spare penge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har Telmore... og er SUPER glad for det! De er til at regne med, og man får ingen store uforudsete regninger... Jeg er tilmeldt automatisk optankning... og bruger for mellem 100 og 200 om måneden :) Du kan fx få 5 timers tale, og ubegrænset sms+mms til 149 om måneden :) Og surf op til 1GB for 49 kr om måneden (der er dog kampagne i januar, februar og marts hvor det kun koster 11 kr på måned) Desuden er der rigtig god forbindelse... De er næsten de eneste der kan række ordenligt herude på bøhlandet ;) Var lige inde og kigge på Telmores side, og det er da noget vi vil overveje. Jeg taler nemlig ikke særlig meget i mobil, men skriver derimod mest sms. Hvor det ved min mand er omvendt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har lige skiftet fra Teali til Bibob (er ikke gået helt igennem endnu, men er på vej). Jeg havde fri SMS hos telia til 60 kr/md, men så meget SMS'er jeg ikke, så det kan ikke betale sig for mig. Og mit abonnement eksisterer nu ikke længere, så hvis jeg skulle have ny tlf ville jeg også stige i abb. <_< Jeg har ellers ikke haft nogen negative oplevelser med Telia, men de kunne ikke tilbyde mig noget der passede rigtigt til mig. For ½ år siden skiftede vi Cecilies mobil fra Telmore til Bibob. Og det skar 1/3 af udgifterne af hendes telefonregning... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 jeg har haft telenor i 6 mdr (de havde den billigste iphone :) ) og har lige idag skiftet til 3 så dem ved jeg ikke helt hvordan er, men telenor synes jeg er lidt dyre når det gælder abonnement.. jeg har tidligere haft telia og dem var jeg helt fint tilfreds med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg er lige skiftet tra Telenor til bibob, ved endnu ikke om det er et fornuftigt skift, men kan godt lide at jeg ikke er bundet i Bibob og kan ændre abonnement som det passer mig... Samme her. Jeg kommer til at gå fra 299 til 149kr, så det kan bestemt betale sig for mig! og jeg får det samme for pengene - får faktisk mere gratis taletid end hos telenor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har de sidste mange år haft tdc. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Vi har begge haft 3.. Det endte med vi var så gale og sure, at min kæreste købte nu telefon ved TDC 3 måneder før bindingstiden udløb ved 3.. Vi har KUN haft bøvl med 3.. De har krejlet, løjet og der er kun et minimum af kundeservice. Fx. da jeg ringede og var sur over jeg skulle betale abonoment 1 måned, hvor jeg ikke kunne bruge min mobil fik jeg at vide af ham der havde solgt den, og sagt at jeg først skulle betale når jeg begyndt at bruge telefonen at "du kan da bare prøve at bevise hvad jeg har sagt da jeg solgte dig telefonen" og at jeg "kunne ringe til hans chef, som sgu ikke gad bruge tid på idiotiske kunder".. Det skal jo så siges at det her var en ung sælger - men nøj, hvor var jeg ked af det.. Og jeg er altså ikke en som taler hverken grimt eller noget.. Jeg har stadigvæk 3 - selvom jeg kunne skifte for en måned siden, den eneste grund er faktisk at jeg ikke kan finde en ny telefon jeg vil have <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Vi har begge telmore og det er bare super for os :) Jeg synes det er SÅ skønt at vi selv kan bestemme vores regning og vi ikke får nogle uventet regning.. Jeg sætter 100 kroner ind på min om måneden og 50 kroner ind på min mands - det plejer at være nok .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Vi har begge haft 3.. Det endte med vi var så gale og sure, at min kæreste købte nu telefon ved TDC 3 måneder før bindingstiden udløb ved 3.. Vi har KUN haft bøvl med 3.. De har krejlet, løjet og der er kun et minimum af kundeservice. Fx. da jeg ringede og var sur over jeg skulle betale abonoment 1 måned, hvor jeg ikke kunne bruge min mobil fik jeg at vide af ham der havde solgt den, og sagt at jeg først skulle betale når jeg begyndt at bruge telefonen at "du kan da bare prøve at bevise hvad jeg har sagt da jeg solgte dig telefonen" og at jeg "kunne ringe til hans chef, som sgu ikke gad bruge tid på idiotiske kunder".. Det skal jo så siges at det her var en ung sælger - men nøj, hvor var jeg ked af det.. Og jeg er altså ikke en som taler hverken grimt eller noget.. Jeg har stadigvæk 3 - selvom jeg kunne skifte for en måned siden, den eneste grund er faktisk at jeg ikke kan finde en ny telefon jeg vil have <_< hold da op en mega dårlig behandling :( jeg fik rigtig god service af hende der lavede mit abonnement hos dem, jeg oprettede det en måned inden jeg var ude af binding hos telenor, så jeg kunne få mit gamle nr med mig, og den måned har jeg jo så ikke brugt sim kortet fra 3 så det har jeg ikke betalt noget for. jeg håber ikke jeg får problemer med dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har CBB og er meget glad for det, har haft det siden jeg var 16 :) Men jeg snakker ikke ret meget i tlf, så jeg bruger kun 100 om måneden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har TELMORE og det er jeg rigtig glad for... Det er lavpris, men der er rigtig godt service... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har Telia -mener jeg betaler 285,- pr. mdr. Mener jeg har 10 timers tale, fri sms og fri data. Syntes det er en fair pris og så elsker jeg deres fordele - har især brug forpremiere tilbuddene :-) Har kun brug deres kundeservice en enkelt gang og fik rigtig god service... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 vi har onfone fri sms,mms,5 timers tale fra facebook og 1 gb data for 149 kr om mdr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Telenor fordi jeg skulle have ny telefon og det er bare så dyrt. Mit abb koster 199 og så er der fri sms og mms og x antal minutters tale i. Men så kommer der liiiige opkaldsafgift, afgift til 70 numre og alt muligt andet. Ingen tvivl når dagen hvor min bindingsperiode udløber så skifter jeg tilbage til Telmore. 79 kr for fri sms og mms. Mit forbrug blev aldrig mere end 150 kr om måneden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Telenor fordi jeg skulle have ny telefon og det er bare så dyrt. Mit abb koster 199 og så er der fri sms og mms og x antal minutters tale i. Men så kommer der liiiige opkaldsafgift, afgift til 70 numre og alt muligt andet. Ingen tvivl når dagen hvor min bindingsperiode udløber så skifter jeg tilbage til Telmore. 79 kr for fri sms og mms. Mit forbrug blev aldrig mere end 150 kr om måneden. Uha ja... Telenor er DYRT.... Fik også pludselig regninger der var over dobbelt så store som hos Telmore... Så jeg røg også direkte tilbage til Telmore da min bindingsperiode var slut :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites