Oprettet March 11, 2013 Hej Alle Jeg har idag fået min 3 og sidst hpv vaccine. Ved i hvor længe der må gå fra dette til vi påbegynder projekt baby??? Håber der er nogen der kan hjælpe, da svarene er mange og forskellige på nettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Jeg ved der er flere herinde der er startet lige efter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Lige efter. :) Så I kan i princippet begynde nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Gå du bare igang :) og held og lykke med projekt baby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Okay, jamen så vil vi da gå igang med det samme..blev bare i tvivl da statens serum institut sagde 2 måneder, men syntes også det lød lidt vildt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2013 Jeg spurgte min læge da jeg har fået vaccinen imens vi har været igang med projekt baby.. Og hun sagde at der ikke var karantæne efter vaccinen.. Så bare klø i på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2013 Vi begyndte umiddelbart efter jeg havde fået min sidste - uden at lægen nævnte noget om ventetid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2013 Det er ifølge min gyn. tidligst 30 dage efter sidste skud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2013 Okay, nu har jeg talt med min venindes mor der er fødselsllæge og som kontaktede ssi som siger der ingen karantæne tid er og de er ved at ændre indlægssedlen så lægerne ikke bliver ved med at sige det forkerte:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Man må gerne starte på PB lige efter sidste HPV-vaccine :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Som nævnt startede vi med det samme - med gevinst :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites