Himalaya

Endnu et medlem

11 indlæg i dette emne

har termin 28/29 august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til - håber du bliver lige så glad som vi andre for forummet herinde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaiii Himalaya TILLYKKE!! :) Blir da spændende om der er to denne her gang også :) Hihi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :gravid

Håber du må få en god graviditet og en god tid herinde..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten, vi ved så allerede nu, at der KUN er en enkelt. Pletblødte fra ÆL til forventet mens, troede det var pga. en hård omgang sygdom, men efter 3 dage testede jeg positiv. Det kunne jo så "bare" have været en biokemisk graviditet, så efter 14 dage 6+4 var vi til scanning og så at den var god nok, og kun en. Vi havde talt om, at hvis vi havde lavet 2 igen, så ville vi overveje at afbryde det, da vores drenge som ved fødsel som 2-årige stadig ville have brug for meget af mor og fra. Dertil kommer så også, at 4 børn ville kræve nyt hus og ny bil meget hurtigt. Vi kan uden de store problemer have 3 børn i nuværende hus og bilen kan sagtens dække behovet de første 6-8 mdr. - til større autostol er nødvendig.

Jo jo, jeg tænker meget over tingene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det var også kunne for at drille :) Statistikken for 2 hold tvillinger er vist heller ikke så høj? :)

Glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den positive test ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det var også kunne for at drille :) Statistikken for 2 hold tvillinger er vist heller ikke så høj? :)

Glæder mig til at følge dig :)

Korrekt, men vi tænkte da vores, da vi selv lavede tvillinger første gang, fik hjælp til dem vi har nu.

Det er jo set før... *S*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiii det lyder godt for jer, at det passer ind det hele :loveshower :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER