MacMus

Vaske ammepude med krøyerkugler og lamazelegetøj med stof?

9 indlæg i dette emne

Jeg skal vaske en ammepude - skal jeg bare smide den i maskinen? og kan den tåle 60 grader sådan en?

Jeg skal også vaske noget lamazelegetøj - og det ville jeg også gerne give 60 grader. Kan det tåle det?

Del dette indlæg

Er der ikke et betræk til din ammepude?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikke et betræk til din ammepude?

:lol Altsååååå.. her i eftermiddags fik jeg kigget nærmere på den og JO - kuglerne lå jo ikke bare løst derinde som jeg troede, så jeg kunne tage inderpuden ud og så har jeg smidt legetøjet ind i betrækket og ventet lidt på om nogen af jer måske svarede på om legetøjet kunne klare de 60 grader. Selve ammepuden har jeg hængt uden for i minusgraderne, så bliver den nok frisk og betrækket regner jeg med sagtens kan klare de 60 grader.

Så mon legetøjet kan tåle mosten?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kan det godt, ellers er det ikke værd at have :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kan det godt, ellers er det ikke værd at have :)

Jamen det var jo lige netop hvad jeg tænkte. Jeg tænkte... man kan da ikke have sådan noget stofbabylegetøj der ikke kan tåle en rigtig høj temperatur. Samtidig synes jeg bare det ser så skrøbeligt ud med de flote farver og "knitrepapiret" inde i bamserne..... Tror jeg vil være vild og blodig og gå ud og trykke på vaskemaskinens startknap :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil lige siger jeg har vasket min sækkestol med krøjerkugler i maskinen fordi den STANK at røg (købte den brugt) og luft hjalp ikke. Så smed den i maskinen på uld programmet 2 gange. 2. gang med eddike fordi sæben ikke tog det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige siger jeg har vasket min sækkestol med krøjerkugler i maskinen fordi den STANK at røg (købte den brugt) og luft hjalp ikke. Så smed den i maskinen på uld programmet 2 gange. 2. gang med eddike fordi sæben ikke tog det.

jeg har hængt krøyerkuglerne ud i kulden - der har de hængt flere dage, de lugter ikke, jeg synes bare de skulle luftes.

kunne de virkelig godt holde til vaskemaskinen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede også altanen først, men det hjalp ikke en disse. Men det var også i sommers ;)

Men ja det gik fint. Den fik bar på uld programmet og luft tørret på altanen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER