Oprettet March 9, 2013 Jeg har endelig fået ryddet ud i tøjskabet og fjernet alt det grimme, det jeg ikke kan være i, det der ikke passer til min nye kropstype, ventetøj og ammetøj så nu har jeg virkelig skabs plads igen :P Nå men i processen fandt jeg mine kedelige basis t-shirts, og de er jo egentlig fine nok, men umådeligt kedelige i sig selv. Så nu spørger jeg jer piger: hvordan pifter jeg looket op? Jeg har: 1 Lilla 2 sorte 1 brun 1 mørkegrå 1 støvet grøn med knapper 1 lysegrå med knapper Jeg tager imod forslag om alt fra smarte frisyrer og nice hårnips, over accessories og smykker til tøj sammensætning. Kom frisk piger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 et tørklæde kan gøre rigtig meget synes jeg.... eller en lang fin kæde! det er dog ikke særlig praktisk med en lille pil-finger i huset..... men det er smart! en smart vest i evt. strik, kan også pifte gevaldigt op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Vil sige tørklæder i forskellige farver kan være med til at gøre det mere frisk ;) Ellers tænker jeg generelt lidt kraftige smykker kan fremhæve ens look :) Og nej jeg er ikke selv god til det med stil og mode....men kan godt lide at se folk der klæder sig pænt hehe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Jeg er også med på de andre tøsers råd... Lange kæder og tørklæder an gøre underværker for kedelige basistoppe. Evt. et bælte i taljen, for at give lidt figur, hvis de er løse i det. Du må en tur i Glitter eller H&M, der har de mange billige smykker, så du kan finde ud af om det er noget for dig, inden du kaster mange 100 kr. efter en enkelt halskæde... På asos.com har de mange lækre tørklæder http://www.asos.com/...y.aspx?cid=6452, som kan sættes til de forskellige farver, alt efter humør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Zizzi har vildt mange über-fede tørklæder for tiden! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Jeg har faktisk kigget på nogle tørklæder, men ANER ikke hvad jeg syntes er fedt! Hvad er moderne/in lige nu? Og hvad passer lige til mig! Det skal ikke være for vildt, Men samtidig heller ikke for kedeligt. Prøver lige at linke til nogen jeg har kigget på imorgen, så kan i lige give jeres mening. Del dette indlæg Link to post Share on other sites