Sensommerbaby

Må man godt have ondt af sig selv

4 indlæg i dette emne

Min dreng på næsten 5 måneder er nu i et par uger vågnet hver time om natten.

Det eneste der virker er brystet. Han har fået en dum hoste (blev tjekket hos lægen i går) som følger en dum forkølelse. Og jeg tror det er den der forårsager miseren.

Indtil han var 3 måneder sov han 5 timer det første stræk, derefter 3 timer og to timer, kun afbrudt af amning uden gråd eller vågenhed i øvrigt....

Tiden herefter var det oftest vækning hver 3. Time, men nu....(!)

Uh, synes det er hårdt at læse andre beklage sig over at skulle op hver 2. 3 time når det ville være så stor en forbedring her...

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg bare gaaaab under (endnu ) en amning. 8. Gang jeg er oppe nu.

Positivt om denne nat er det at lillemanden ikke har kastet op under sine hosteanfald (endnu)

Igår var jeg så træt at vi bare rykkede over i den anden side af sengen - heldigvis fuldammer jeg så opkaster er ikke så klamt som det kan være bare vådt.... (Sorry ligner ikke mig men søvnmangel kan sænke barren for mange standarder)

Min mand sover i gæsteværelset så vi ikke begge ligner og føler os som statister i thriller videoen.

Forstår ikke at jeg ikke ser mere træt ud end jeg egentlig gør.

Jeg har jordens smukkeste dejligste dreng men ved jo godt han også bliver pylret imorgen efter endnu en af disse nætter.

Når han officielt fylder de 5 mdr og vi er helt ovre hosteriet tror jeg jeg vil prøve med en natflaske- han har aldrig fået andet end min mælk men jeg tror ikke jeg orker at kæmpe imod længere - et eller andet må der ske.

Har ellers været meget skråsikker omkring min mælk men tror ikke helt det er nok længere.

Øv!!!

Del dette indlæg

Ja, du må godt have ondt af dig selv :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert! søvn mangel er hårdt for alle, og så er der desværre nogen det er endnu hårdere for.

Håber det går over af sig selv så du ikke behøver give flaske. Mie sov igennem (op til 12 timer) til hun begyndte at få flaske så stoppede det, så det er altså ikke ensbetydende med at de sover igennem. Hun sover igennem igen nu, men det er 8-9 timer og ikke 12.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert. Det er så hårdt i den periode. Det eneste jeg kan sige er at det bliver bedre. Jeg håber at din dreng snart er frisk igen så i kan få hvilet. Vh Lene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER