Besvaret March 8, 2013 Haha, elsker den her tråd! Karla er også helt tosset med den (her hjemme hedder den Hanne-hunden) Vi har også undret os en del :lol (2sekundter efter vi havde købt den, fik hun pillet stroppen ved batteriet ud, og sad og hvinede over den i barnevognen, mens den sang "1-2-3-4-5" så hele centeret kunne høre det :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Lise elsker også sin "puppy", som den hedder herhjemme. Vi har ligesom jer andre undret os over hvad den synger lige der :) det er nogen gode bud I har, men tror også den eneste måde at finde ud af det p er ved at skrive til Fisher Price. Vi har den også og madison elsker den. Skulle lige se om jeg kunne få den til at spille sangen men den spiller alle andre sange end lige den Du skal være sikker på at den er i "nu skal vi lære noget"-mode, som du skifter imellem på den orange fod. Og så ellers bare trykke på den lilla hånd, så skulle den gerne være 1 ud af 2-3 sange (kan ikke lige huske hvor mange det er). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Lise elsker også sin "puppy", som den hedder herhjemme. Vi har ligesom jer andre undret os over hvad den synger lige der :) det er nogen gode bud I har, men tror også den eneste måde at finde ud af det p er ved at skrive til Fisher Price. Du skal være sikker på at den er i "nu skal vi lære noget"-mode, som du skifter imellem på den orange fod. Og så ellers bare trykke på den lilla hånd, så skulle den gerne være 1 ud af 2-3 sange (kan ikke lige huske hvor mange det er). der er 4 sange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Haha - det er fandme den sjoveste tråd længe! :D Vi har ikke den hund, men det har da ikke forhindret mig i at se videoen adskillige gange og sidde med laoptoppen helt oppe ved ansigtet for bedre at kunne høre - og jeg kan stadig ikke høre hvad den synger :lolhit Jeg synes dog umiddelbart det lyder som om det giver mere mening på engelsk end på dansk uanset hvad den danske tekst er af de indkomne forslag :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Mit bud er: "...8 9 - 10 åh ja og jeg kan sig´ 1-10" - mit bud er vist ligeså godt som Jer andres ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 10 Åh ja og jeg kan sig' 1-10 Det er det jeg hører ca. Hey - så er vi jo faktisk enige :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Hvad med "kom og tæl til 10 med mig, 1-10" ? (Googlede det, og fandt en tråd meget lig vores :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Hvad med "kom og tæl til 10 med mig, 1-10" ? (Googlede det, og fandt en tråd meget lig vores :lolhit) Ja.... Det siger den i "første vers"..... :) Det er i andet vers problemerne opstår ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 vi kalder den dæmonhunden... haha... heldigvis gider Lina den ikke, så nu bliver den pakket væk, solgt eller lign hvis du sælger den, så er jeg interesseret, fordi vi skal skaffe to stk af den. Da jeg tænker det vil være en god ting at sende ned til vores barn, når vi engang får det i forslag. Og så skal vi have en hjemme, så der er en gensynsglæde, da det ikke er alle ting, som man sender til Korea, man får med hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 hvis du sælger den, så er jeg interesseret, fordi vi skal skaffe to stk af den. Da jeg tænker det vil være en god ting at sende ned til vores barn, når vi engang får det i forslag. Og så skal vi have en hjemme, så der er en gensynsglæde, da det ikke er alle ting, som man sender til Korea, man får med hjem Det var en rigtig god idé :) man kan ofte købe dem til omk 40 kr på de der børneBazarer Og markeder a la dem. Så mon ikke de også kan findes billigt brugt på nettet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Ja.... Det siger den i "første vers"..... :) Det er i andet vers problemerne opstår ;) Haha, det er da også rigtigt :oops :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Det ene øre virker ikke vanni, så jeg ved ikke lige hvor interesseret du er i den :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 Det ene øre virker ikke vanni, så jeg ved ikke lige hvor interesseret du er i den :-) øh.. Det er da kun det ene øre der "kan noget"?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2013 nå ja... men de virker ikke nogen af dem, fik lige skrevet det helt forkert... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites