Nitzen1987

Hvornår fik jeres baby/barn klippet sit hår for første gang?

13 indlæg i dette emne

Hvornår fik jeres baby/barn klippet sit hår for første gang?

Del dette indlæg

Han var lige godt 4 måneder og trænger snart igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han var lige godt 4 måneder og trænger snart igen :D

Men han har jo også den smukkeste hårpragt jeg nogensinde har set på en baby!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men han har jo også den smukkeste hårpragt jeg nogensinde har set på en baby!!!

Sad lige og kigge billeder idag. Det er helt vildt så meget hans hår har ændret sig :)

Og tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille mus på5 måneder idag trænger frygteligt meget til at få klippet pandehår! Det går helt ned under øjnene! Jeg har bare ikke lyst til at klippe det for hvordan får man lige en pandehårsklipning til at ligne at det ikke er blevet klippet? Vil ikke have at hun får sådan en lige linje pandehår! Ideer til hvordan man får det til at se naturligt ud modtages MEGET gerne! Resten af håret får lov til at gro, synes det ser fantastisk ud:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har endnu ikke klippet håret og hun er lidt over 10 mdr nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille mus på5 måneder idag trænger frygteligt meget til at få klippet pandehår! Det går helt ned under øjnene! Jeg har bare ikke lyst til at klippe det for hvordan får man lige en pandehårsklipning til at ligne at det ikke er blevet klippet? Vil ikke have at hun får sådan en lige linje pandehår! Ideer til hvordan man får det til at se naturligt ud modtages MEGET gerne! Resten af håret får lov til at gro, synes det ser fantastisk ud:)

I stedet for at holde saksen vandret, skal du holde den lodret, så du klipper op i håret i stedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske hvor gammel Erica var første gang, men nu er hun 1,8 år og har i alt fået klippet hår fire gange.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I stedet for at holde saksen vandret, skal du holde den lodret, så du klipper op i håret i stedet.

Ah ja! det var en god ide! Det prøver jeg, tak:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan nemt komme til at klippe huller/hakker i håret. Et godt tip er at sno en tot hår og klippe den i den længde du vil, så når håret snor sig ud igen er det blevet klippet i en anelse forskellige længder og bliver ikke fuldstændig lige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan nemt komme til at klippe huller/hakker i håret. Et godt tip er at sno en tot hår og klippe den i den længde du vil, så når håret snor sig ud igen er det blevet klippet i en anelse forskellige længder og bliver ikke fuldstændig lige.

Godt tip!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silje er nu 13 måneder og er slet ikke i nærheden af at skulle klippes endnu... Men hendes hår er nærmest også først lige begyndt at gro ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe og for at svare på det oprindelige spørgsmål, så er Lise ikke blevet klippet endnu :P hun har ellers LANGT hår, det går langt ned over øjenene (helt ned over næsetippen faktisk), men jeg nænner det bare ikke :rolleyes ... så hun går bare med hårklips hele dagen der holder håret ude af øjnene :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER