Guest LilleMig

Rugemor på fuld tid

10 indlæg i dette emne

Ser i det?

Om jeg fatter man kan, synes det er stort at man kan hjælpe andre med at få børn, men hold op at føde et barn for at en anden tager over- nøj det må være hårdt :(

Synes så også lige netop hende der får den lille dreng Edward er noget af en sippe, hold da op at rugemoderens unger ikke engang må kysse den lille farvel :blink

Del dette indlæg

Ser det sidste af det... har SÅ stor respekt for dem der gør det..: gid jeg kunne få sådan en kvinde ind i mit liv... Og ja hende Olga var en sippe... Liiiiiiiiiiiiille smule overhysterisk... Hvad så hvis ungen lige vågner kort... han er tre dage gammel, han falder sq da nok i søvn igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aner ikke hvor det bliver sendt og det gør mig ikke noget... ville ikke kunne holde ud og se det.. ;(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh så så man lige a hun fakisk har kontaktet dem og undskyld for at hun følte sig stresset :) Så er hun god nok, var bare hele situationen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så det ikke, glemte det.. Men vil da sige det er imponerende, at man kan og stor respekt for det - personligt ville jeg aldrig selv kunne gøre det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik kun set de først 2 min, så sov jeg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor ser du det henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser det sidste af det... har SÅ stor respekt for dem der gør det..: gid jeg kunne få sådan en kvinde ind i mit liv... Og ja hende Olga var en sippe... Liiiiiiiiiiiiille smule overhysterisk... Hvad så hvis ungen lige vågner kort... han er tre dage gammel, han falder sq da nok i søvn igen...

Havde jeg ikke været syg, både psykisk og fysisk, havde jeg med glæde båret et barn for at hjælpe..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde jeg ikke været syg, både psykisk og fysisk, havde jeg med glæde båret et barn for at hjælpe..

årh det var virkelig sødt skrevet :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

årh det var virkelig sødt skrevet :loveshower

:kram2

Har tidl. haft korresponderet en del med en privat klinik omkring det at donere æg, men det kunne desværre ikke lade sig gøre, pga min sygdom :boo

Tænkte bare at jeg jo ikke sku ha flere børn, men stadig producerer æg, så hvis andre kunne få gavn af dem, ville det jo være fint. Men sådan sku det ikke være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER