Miss_matilde

Håndlæsning

11 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder... Har nogen af jer prøvet håndlæsning?

Hvordan var oplevelsen? Ramte de rigtigt? Hjalp det dig?

Og sidst men ikke mindst hvem var det?

Jeg har flere gange rystet på hovedet og forsvoret jeg ikke ville.. nok mest af alt fordi jeg frygter at de fortæller mig noget jeg IKKE har lyst til at vide... -_-

MEN der er noget inde i mig der har behov for og høre at fremtiden ser lys ud...

Har lige fundet en i Odense der hedder Suh.. og sidder og overvejer det...

Please tøser.. kom med jeres erfaringer... ^_^

Del dette indlæg

Jeg har prøvet det en enkelt gang hvor vi var 4 veninder der fik en hjem der læste vores hænder. Jeg har også altid været meget skeptisk overfor al sådan noget, men jeg må indrømme jeg godt nok blev overrasket. Hun ramte plet med en hel masse ting som jeg gik og kæmpede med på det tidspunkt og nogen ting mine veninder også havde overvejet omkring mig. Hun ramte også rigtig godt plet med veninderne og deres situationer. Hvis jeg skulle gøre det igen på et tidspunkt så skulle det helt sikkert være kun mig og håndlæseren. Hun ramte nemlig en del personlige ting så jeg bad hende stoppe da det blev for meget. Kunne ikke lige overskue det med 3 andre i rummet.

På det tidspunkt jeg prøvede det gav det mig et skub i den rigtige retning for det satte en masse tanker i gang i mig og fik mig til at indse der var nogen ting jeg var nødt til at gøre selvom det egentlig lå rimelig langt fra min natur. Det har hjulpet mig at få det skub.

Jeg kan ikke huske hvad hun hed, men det var en i København så jeg ved ikke hvor relevant det er. Jeg kan godt finde ud af det hvis det er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

har jeg aldrig prøvet og det er af den grund at jeg er ud af en familie med meget kræft

og har ikke lyst til at få at vide om jeg slipper eller ikke gør

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har prøvet det sammen med 6 andre piger. Jeg fik intet ud af det og synes heller ikke hun ramte ret meget rigtigt. Men de andre var vildt imponerede over hendes kunnen.... Så....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har prøvet det 1 gang og fik af vide at jeg ville få to børn og blive succesrig ejendomsmægler.

Ejendomsmægler var jeg i 8 år, fik aldrig success og jeg har kun et barn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hele min nærmeste familie har gået hos en dame i KBH der hedder Gunvor. Alt blev optaget på bånd og hun tegnede med tush på hænderne så man kunne se hvad hun talte om...

Hun fortalte så mange ting om min mors barndom som JEG ikke engang vidste....og min mor aldrig har sagt til nogen, ting som vi ved at det kan hun bare ikke vide!! Fx hvor gammel min mor var da hendes far forlod hendes mor....hvor gammel min mor var da hun flyttede hjemmefra, hvor mange børn hun har, hvornår hun fik dem, hvilke køn vi har osv osv osv, vildt scary.

Sådan gjorde hun også med min søster og svoger og min far. Jeg selv har ikke været der endnu og er egentlig lidt øv over jeg ikke har fået det gjort for jeg synes det er super spændende at hun kan sige så mange ting som man bare ikke kan google! ;)

Men der er langt mellem de dygtige vil jeg sige...hende Gunvor betegner jeg dog som en af de mest utrolige. Believe it or not.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja og kan kun anbefale det - meget ;) Vil gerne uddybe, men er på vej i seng, så det må blive i morgen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg prøvede engang for maaaaange år siden.

Husker stort set intet af hvad hun sagde, bort set fra 2 skælsættende ting som jeg ikke havde lyst til at tro på dengang.

Men de holdt stik alligevel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK for svar alle i skønne kvinder....

Jeg kan ikke huske hvad hun hed, men det var en i København så jeg ved ikke hvor relevant det er. Jeg kan godt finde ud af det hvis det er :)

Sødt af dig.. men det behøver du ikke tænke på.. har fundet en jeg vil prøve hvis jeg finder modet... :)

Ja og kan kun anbefale det - meget ;) Vil gerne uddybe, men er på vej i seng, så det må blive i morgen :kram2

Foortæl søde...

Ja jeg prøvede engang for maaaaange år siden.

Husker stort set intet af hvad hun sagde, bort set fra 2 skælsættende ting som jeg ikke havde lyst til at tro på dengang.

Men de holdt stik alligevel.

Vil du uddybe hvad det var for ting? (Hvis ikke det er for personligt :kiss)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil du uddybe hvad det var for ting? (Hvis ikke det er for personligt :kiss)

Jeg vil sige så meget som at jeg intet personligt havde fortalt hende, alligevel kunne hun fortælle om mit daværende forhold til hhv kæreste og far og hvordan det fremtidigt ville ende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sige så meget som at jeg intet personligt havde fortalt hende, alligevel kunne hun fortælle om mit daværende forhold til hhv kæreste og far og hvordan det fremtidigt ville ende.

^_^ Utroligt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER