Besvaret May 25, 2013 Så fik jeg lavet nogle suttesnore: Og endnu en kjole til lillepigen: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2013 Sikke en masse flotte ting du har syet :) Du er godt nok kreativ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2013 Sikke en masse flotte ting du har syet :) Du er godt nok kreativ! Tusind tak skal du have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Så er der endelig billeder af den hjemmelavede dåbskjole. I kan se alt DIY samt flere billeder af kjolen i min dåbstråd: Olivia's dåb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Den er altså bare så fin!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Hvor er den blevet fin! Det har du altså gjort godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Den er altså bare så fin!! Hvor er den blevet fin! Det har du altså gjort godt! Tusind tak skal i have ! Har også klappet mig selv på skulderen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Wauw hvor er den flot den dåbskjole :kuller Du er da hardcore sej. Har du ikke fået lavet flere projekter??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Wauw hvor er den flot den dåbskjole :kuller Du er da hardcore sej. Har du ikke fået lavet flere projekter??? Hov, havde slet ikke set at du havde skrevet :oops Jo! har lavet masser, det er bare så meget nemmere at opdatere på insta i stedet :D men måske jeg burde smide nogle flere af projekterne herind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Hov, havde slet ikke set at du havde skrevet :oops Jo! har lavet masser, det er bare så meget nemmere at opdatere på insta i stedet :D men måske jeg burde smide nogle flere af projekterne herind :) Ej men så må jeg jo følge dig på Ista ;-) Hvad hedder du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Jeg er vildt imponeret over den kjole!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Ej men så må jeg jo følge dig på Ista ;-) Hvad hedder du? tfpaaske hedder jeg :) Og du skal være meget velkommen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Jeg er vildt imponeret over den kjole!! ihh tak :) Spekulerer stadig over om jeg skal begi mig ud i en 2'er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 ihh tak :) Spekulerer stadig over om jeg skal begi mig ud i en 2'er :D Du er simpelthen for sej gravid med tumling og så vil du lige lave en kjole til nr 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 Du er simpelthen for sej gravid med tumling og så vil du lige lave en kjole til nr 2 :) haha tak :kiss Det er nu ikke helt sådan jeg føler mig :rolleyes Men har jo god tid om dagen hvor O er i dagpleje, og jeg alligevel bare skal være herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites