Oprettet March 1, 2013 Jeg har længe drømt om at købe en tummelumsk til Valdemar. Nu synes jeg endelig, at pengene var til det, men så står der på hjemmesiden, at den er til børn fra 3 til 10 år! :blink Kan den virkelig først bruges når de er tre år? Jeg havde faktisk tænkt at Valdemar godt kunne "gynge" lidt i den nu med et tæppe eller noget. Er det helt skævt? Jer andre, der har en tummelumsk, hvornår er jeres børn begyndt at have glæde af den? Jeg gider ikke rigtig den flade model :rolleyes Edit: Det er den her, jeg snakker om http://www.legeakademiet.dk/pi/Tumletop_Tummelumsk_2080_.aspx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 I leg med din baby står den under 3-6 mdr. Men jeg har tilfældigt set at man vist kan få den i 2 størrelser, så du kan nok få en der er mindre - det vil jeg dog ikke bekymre mig om for den i bogen ser ret stor ud og barnet der ligger i er vel omk. 3 mdr. Og Valdemar er så vidt jeg husker i den lange ende af baby skalaen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 Køb den nu. Vi har brugt den fra frøen var 3 mdr ca (og til babygym). Selvom den var stor var den stadig super at bruge. Og fantastisk træning af balancenerven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2013 Jeg vil også sige køb den nu. Vi havde stor glæde af den i vuggestuen ved de mindste børn også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2013 hvis ikke den var så dyr, så ville jeg meget gerne have en til lucas.. men synes den er ret dyr.... er der nogen der ved om man kan få en billigere udgave??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2013 Hmm nå, nu kom jeg så til at bruge de penge, der var øremærket til legetøj på Duplo istedet :badgirl Jeg tror faktisk også, at Valdemar har mere brug for at få stimuleret finmotorikken end labyrintsans og balancecenter, hvis jeg skal være sådan helt analytisk omkring min søns evner :lolhit Men jeg vil stadig have en tumletop, de ser bare så sjove ud og jeg elskede dem selv som barn! Så næste gang, jeg får råd, så køber jeg en. Gider ikke vente til Valdemar er 3 år efter at have læst jeres svar :tak :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites