Pseudobaby

Sort body - HVOOOOOR??!

28 indlæg i dette emne

Mener du om der følger en "ned på knæ" historie med?

Det gør der ikke sådan på Hollywood facon. Jeg er jo vældig meget kontrolfreak - jeg er ikke glad for overraskelser, specielt ikke overraskelser som gør mig til midtpunkt for andres opmærksomhed. Både derfor, men også fordi datoen er lidt speciel for os, skulle det være i går og det har været planlagt længe :-)

Det lyder helt fantastisk :) - og synes virkelig at det er romantaisk at det er en fælles beslutning.

Og sikke nogle fine ringe altså :) - har i dato for bryllup?

Årh synes det er så smukt at man på den måde vælger hinanden :)

- det fik op for mig den anden dag, at Brian og jeg altid skal "dele" den lille babydreng i maven. ønsker selvfølgelig af hele mit hjerte at vi altid skal være en lykkelig familie under samme tag. - men det gik

op for mig at det barn er lige så meget Brians, og man ikke bare slipper af med manden igen ;) - håber i kan

forstå meningen, det lyder måske lidt fjollet..

Del dette indlæg

Først og fremmest: TAKTAKTAK tøser for de mange links til sorte bodys - fantastisk at der er så meget hjælp at hente herinde, når man har brug for det! :) Jeg er dog endt med en hel anden løsning, end jeg regnede med: nemlig sort tøjfarve... Årsagen er, at min søde kusine i dag gav mig en pose med mini-babytøj fra hendes søn, hvor der var ca. syv-otte hvide, næsten ubrugte bodyer iblandt. De tre af dem havde dog en lillebitte smule lysegullige mælke/gylpepletter foran, men istedet for at smide dem ud, har jeg nu investeret i en pose tøjfarve til 60 kr. og er i skrivende stund i færd med at farve dem sorte. :)

Dernæst TILLYKKE Maibritt!! :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub Hvor er det bare ren lækkerhed med forlovelse altså - og så med en baby på vej oven i det hele bliver det vist ikke mere lyserød-sky-agtigt. Du må simpelthen svæve igennem al udpakningen af flyttekasserne oven på dette her! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige tid til at sætte mig ned og svare jer :rolleyes

Det lyder helt fantastisk :) - og synes virkelig at det er romantaisk at det er en fælles beslutning.

Og sikke nogle fine ringe altså :) - har i dato for bryllup

Nej vi har ingen dato endnu, men må indrømme at jeg da nok lige har den skønneste kæreste. Som han sagde: "Det skal ikke være nu, det skal først være når du kan være i den kjole du har lyst til at have på" :wub Og så er vi også blevet enige om at det nok lige er lidt rart at skrabe lidt penge sammen først. Satser på en forsommer bryllup i 15 :-) Men vi har stedet :-)

Årh synes det er så smukt at man på den måde vælger hinanden :)

- det fik op for mig den anden dag, at Brian og jeg altid skal "dele" den lille babydreng i maven. ønsker selvfølgelig af hele mit hjerte at vi altid skal være en lykkelig familie under samme tag. - men det gik

op for mig at det barn er lige så meget Brians, og man ikke bare slipper af med manden igen ;) - håber i kan

forstå meningen, det lyder måske lidt fjollet..

Jeg forstår sagtens meningen. Og det gør bare noget ved en. Min dreng på 4 år har jeg jo sammen med en anden, og selvom vi ikke kan finde ud af at være sammen, har vi stadig dette vidunderlige væsen til fælles. Lige meget hvor bøvlet og trist det er at være dele forælder, så fortryder jeg ALDRIG de valg jeg har truffet, så ville jeg jo ikke have haft Magnus :biglove

Først og fremmest: TAKTAKTAK tøser for de mange links til sorte bodys - fantastisk at der er så meget hjælp at hente herinde, når man har brug for det! :) Jeg er dog endt med en hel anden løsning, end jeg regnede med: nemlig sort tøjfarve... Årsagen er, at min søde kusine i dag gav mig en pose med mini-babytøj fra hendes søn, hvor der var ca. syv-otte hvide, næsten ubrugte bodyer iblandt. De tre af dem havde dog en lillebitte smule lysegullige mælke/gylpepletter foran, men istedet for at smide dem ud, har jeg nu investeret i en pose tøjfarve til 60 kr. og er i skrivende stund i færd med at farve dem sorte. :)

Super smart! Jeg gjorde det ved nogle af mine stofbleer sidst. Jeg lavede endda tie-dye hjerter på et par stykker - de blev ikke sådan lige væk i mødregruppe :super

Dernæst TILLYKKE Maibritt!! :wub Hvor er det bare ren lækkerhed med forlovelse altså - og så med en baby på vej oven i det hele bliver det vist ikke mere lyserød-sky-agtigt. Du må simpelthen svæve igennem al udpakningen af flyttekasserne oven på dette her! :D

Tak :wub Ja det hele er ret lyserød-sky-agtigt, faktisk har jeg ret svært ved at forstå, at jeg er så heldig :blush Det er jo bare lille mig - jeg har jo ikke gjort noget særligt... Så nej mentalt er de der flyttekasser ikke det store problem - jeg ville dog bare ønske at kroppen var enig med mig i tempoet :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER