Oprettet January 9, 2011 Lille Mig har lige skrevet i en tråd at hendes hjerne står helt stille......... Derfor kommer jeg til at tænke på, hvad gør jeres hjerne. Jeg oplever ikke særlig tit at min står stille jeg er en person som tænker meget, og jeg kan have hele samtaler i inde i knolden på mig selv. Hold da fast dette er et mærkelig indlæg, men lidt sjovt (det var bre lige en tanke ;-)))))))))) Hvad med jer har i det fantastisk talent at kan koble helt af og ikke tænke, bare nyde nuet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 et er meget forskelligt, for nogle dage kan jeg godt koble helt fra, men andre dage er der nærmest en indre kamp inde i hovedet op mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Nej jeg kan ikke koble fra... Mit allerstørste ønske vs. min møg krop - det vil altid på en eller anden måde være derinde - og starter op hvis der ikke er andet og tænke på.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 et er meget forskelligt, for nogle dage kan jeg godt koble helt fra, men andre dage er der nærmest en indre kamp inde i hovedet op mig... Det må være dejligt at kunne begge dele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Nej jeg kan ikke koble fra... Mit allerstørste ønske vs. min møg krop - det vil altid på en eller anden måde være derinde - og starter op hvis der ikke er andet og tænke på.. Jeg har lige set et billede af dig i en anden tråd og du ser da skøn ud af format. Så lad de tanker om din møg krop være :-))))))))))) Men kender det alt for godt og hvis der så slet ikke er noget at tænke på så kommer baby tankerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Jeg har lige set et billede af dig i en anden tråd og du ser da skøn ud af format. Så lad de tanker om din møg krop være :-))))))))))) Men kender det alt for godt og hvis der så slet ikke er noget at tænke på så kommer baby tankerne Tak sødt sagt... Men det er nu ikke så meget hvordan den ser ud... det er mere hvordan den skaber sig og modarbejder mig - gør mig syg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Jeg er heller ikke ret god til det, men jeg er træt nu, og så kan jeg sagtens slå den fra, hvilket er helt rart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Jeg har svært ved at koble fra... Den måde som jeg oftest kobler fra ved, er at arbejde.. I længden en meget dårlig og ikke holdbar måde, når man i forvejen arbejde 40-45 timer i ugen.. Også lige tage arbejdet med hjem også <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Tak sødt sagt... Men det er nu ikke så meget hvordan den ser ud... det er mere hvordan den skaber sig og modarbejder mig - gør mig syg... Hehehe den skide krop, det kender jeg alt for godt jeg vil også have en baby mere (ikke for at tvære salt i såret, for jeg er nemlig på priviligeret at have fået en sund og rask dreng) Så jeg er lidt i en anden situation end dig, men 2011 er året hvor det sker for os begge og så kommer vi i den samme terminsgruppe er det er deal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg er heller ikke ret god til det, men jeg er træt nu, og så kan jeg sagtens slå den fra, hvilket er helt rart :) Du er bare sød.-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Jeg har svært ved at koble fra... Den måde som jeg oftest kobler fra ved, er at arbejde.. I længden en meget dårlig og ikke holdbar måde, når man i forvejen arbejde 40-45 timer i ugen.. Også lige tage arbejdet med hjem også <_< Kan du så lade være med det du har et lille spir i mavsen som du skal passe på. Men jeg kender desværre det alt for godt, jeg har også lige mig somputer med hjemme bare for hyggen skyld, men nu sidder jeg jo lige her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Lige for tiden kan jeg slet ikke koble fra, og har bare så meget brug for det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 min mand læste i sommers en bog og der stod at grunden til at mænd kan virke fuldstændig fraværende og når man så spørger dem hvad de tænker på og de siger ingenting så er den god nok. For: og hold nu fast, man har fundet ud af at mænd har et sted i deres hjerne der kaldes "det tomme rum":lolhit og det er der de "kravler" ind når de ikke tænker på noget. Det har kvinder så ikke, derfor har vi altid så mange tanker.... Jeg var fuldstændig færdig af grin, men han fik jo en undskyldning for at trække sig tilbage til "det tomme rum" :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 min mand læste i sommers en bog og der stod at grunden til at mænd kan virke fuldstændig fraværende og når man så spørger dem hvad de tænker på og de siger ingenting så er den god nok. For: og hold nu fast, man har fundet ud af at mænd har et sted i deres hjerne der kaldes "det tomme rum":lolhit og det er der de "kravler" ind når de ikke tænker på noget. Det har kvinder så ikke, derfor har vi altid så mange tanker.... Jeg var fuldstændig færdig af grin, men han fik jo en undskyldning for at trække sig tilbage til "det tomme rum" :lolhit "Det tomme rum", tja så er der jo mange ting man bedre kan forstå :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Faktisk et meget sjovt emne... Jeg kan selv havde en masse samtaler med mig selv, både indenfor og udenfor hjernen, der er ingen der afbryder mig så jo ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Uuuh jeg har også tit samtaler i mit hoved.. og jeg har hvertfald ikke noget tomt rum jeg kan gemme mig i.. min hjerne tænker altid... nogle gange er min hjerne bare ikk så klog men det er en helt anden side :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hehehe den skide krop, det kender jeg alt for godt jeg vil også have en baby mere (ikke for at tvære salt i såret, for jeg er nemlig på priviligeret at have fået en sund og rask dreng) Så jeg er lidt i en anden situation end dig, men 2011 er året hvor det sker for os begge og så kommer vi i den samme terminsgruppe er det er deal Ja lad os satse på det... Lige for tiden kan jeg slet ikke koble fra, og har bare så meget brug for det :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites