Guest

hjælp, vi skal fode.

37 indlæg i dette emne

Ej, DET er altså crazy!

Hende den blonde Malene, der var med til fødslen af drengen i badekarret, var den jordemoder jeg var hos til de sidste to besøg inden jeg fødte - what are the odds?! :o

Del dette indlæg

Jeg har set aftenens afsnit (man kan hele tiden set næste afsnit på dr.dk). De er altså lidt specielle de der hjemmefødende - hvis man spørger mig. Glæder mig til I får set afsnittet :D For det ER sgi da lidt specielt det de har gang i :D

Tænk, jeg synes hun var MEGA sej! Det må have gjort så NASS, at han kom ud med ansigtet først :o Men måske en advarsel om, at man ser et ansigt inde i hende havde måske været på sin plads :D

Øhh... mens jeg skriver det her, kommer der så det med moderkagen i fryseren og at give noget tilbage til naturen :blink DET er altså lige freaky nok til mig! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den har hunden sgu da gravet op og spist inden der er gået mange dage?! :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan altså godt forstå at nogle kvinder bliver bange for at føde hvis de ser sådanne programmer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau jeg syns bare det var det vildeste jeg nogensinde har set, da den baby kom ud med ansigtet først. Jeg anede ikke det kunne lade sig gøre?! Jeg sad ærlig talt med hjertet i halsen og tænkte shit hvad nu hvis baby blir dårlig, når han ligger forkert, og de så sku nå på hospital... Ikke at jeg er imod hjemmefødsler, men jeg syns det er skræmmende når fx baby ikke ligger rigtigt. Men hun var sej - og totalt kliche hippie. Det er næsten for meget :D

Mine fødsler minder meget mere om hende som skreg i badekarret. Voldsomt og hurtigt og højlydt :rolleyes Syns deres baby var utrolig kær og grim på samme tid. Mon ikke vi skal se ham få lavet læben næste gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den har hunden sgu da gravet op og spist inden der er gået mange dage?! :blink

:lolhit Jeg syns godt jeg så hunden notere sig nedgravningsstedet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan altså godt forstå at nogle kvinder bliver bange for at føde hvis de ser sådanne programmer :)

Det kan jeg også. Jeg har faktisk tænkt i dag, at jeg synes det er værre at se det efter jeg selv har født... Ved ikke om det er normalt, eller jeg måske har noget uforløst jeg bør finde ud af? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så det ikke igår men kan lige sige at SaraLK's Luna er født med ansigtet først.

Glæder mig til at få tid til at se afsnittet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... måtte godt nok lige se væk, da man så ansigtet komme først :wacko

"nej sikke et fint bed i har i haven" - "ja vi har også lige gødet med lidt moderkage" - Det er simpelthen for langt væk fra mit verdenssyn, til at jeg kan tage det seriøst :lolhit

Med hensyn til drengen med spalten... ej, det kunne jeg slet ikke holde ud - til at starte med synes jeg bare han var sød, men da han så begyndte at stikke tungen ud af spalten lignede han altså bare en alien (ja undskyld jeg fornærmer nogen)... og til sidst sad jeg og havde det helt skidt på morens vegne, da hun gerne ville amme og han kunne jo bare ikke sutte p.g.a. spalten.

Jeg er meget spændt på at se næste gang, hvor det så ud som om at vi fulgte hans operation.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk, jeg synes hun var MEGA sej! Det må have gjort så NASS, at han kom ud med ansigtet først :o Men måske en advarsel om, at man ser et ansigt inde i hende havde måske været på sin plads :D

Øhh... mens jeg skriver det her, kommer der så det med moderkagen i fryseren og at give noget tilbage til naturen :blink DET er altså lige freaky nok til mig! :D

Synes bestemt også hun var sej :) bare lidt for alternativ til mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser I med? :stork

Smukke fødsler vi kigger med på men altså... spise moderkagen?! Føj! Er helt lettet over hun ikke gjorde det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så det også... Synes hun var vildt god til at føde.. glæder mig til at se sædefødslen næste gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER