Besvaret March 26, 2013 Ååh, kan ikke lide de mens-agtige smerter :huh Det er nok bare ligamentsmerter, men hvordan kan man egentlig kende forskel på det og andre smerter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Uuuh, en lille hvid løgn.. I like! Det gør jeg i morgen. :kram Utålmodighed må lære nøgen kvinde at spinde.. ;) Eller noget i den dur.. hihi Ååh, kan ikke lide de mens-agtige smerter :huh Det er nok bare ligamentsmerter, men hvordan kan man egentlig kende forskel på det og andre smerter? Åh hvor jeg kender det... utrygheden og tankerne der flyver i ens hoved. Tror umiddelbart ikke der er mega stor forskel... det hele rykker og hiver, niver og jager. Jeg vender mig aldrig til dem.. Bliver så bange. Kram til dig... <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Jeg kan heller ikke mærke forskel på dem og mens .... Så når der virkelig arbejdes dernede... bliver jeg også meget bekymret :wacko Men de fleste gange, kan jeg efterhånden berolige mig selv med, at det er helt naturligt, selv om det er irriterende :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 NF kl. 13 i dag. - jeg glæææder mig! Ikke mindst til at se miniprut, men også til at fortælle storebror-Magnus nyheden i eftermiddag. :) Vi har været meget forsigtige med at tale om baby når han har været der, for tænk hvis noget gik galt, nu hvor han har så stort et ønske om at blive storebror. Imorges fortalte jeg ham, at jeg havde en overraskelse til ham, når han kom hjem fra børnehave. Hans svar var: "Hvad? At du har fået en baby i maven?" - Dér kan man tale om en dreng, der gerne vil være storebror <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Er altså igen igen lidt nervøs... Årh, bare nogen kunne give mig en graviditet uden bekymringer og problemer :( Læs gerne med og giv jeres besyv her: http://www.babyklar.dk/forum/18478/stikkende-smerte-i-venstre-side.html/page__fromsearch__1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Jeg håber og tror at du godt kan være rolig.. Mit underliv og min mave værker i hvert fald også engang i mellem.. Og jeg bliver også bekymret og nervøs, men jeg tænker også at der jo er en del der skal omrokeres og udvide sig, så det er naturligt at det stikker og gør lidt ondt? Så længe der ikke er blod, vælger jeg i hvert fald at tro på, at det er normalt.. Du har ikke blødt, vel? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Jeg håber og tror at du godt kan være rolig.. Mit underliv og min mave værker i hvert fald også engang i mellem.. Og jeg bliver også bekymret og nervøs, men jeg tænker også at der jo er en del der skal omrokeres og udvide sig, så det er naturligt at det stikker og gør lidt ondt? Så længe der ikke er blod, vælger jeg i hvert fald at tro på, at det er normalt.. Du har ikke blødt, vel? :kram2 Nej, jeg har heldigvis ikke blødt. Jeg håber også det bare er ligamentsmerter eller tarmsmerter eller hvad det nu kan være. Kan bare mærke hvordan jeg nærmest blev drænet for energi med det samme jeg begyndte at frygte noget var galt - det skal ikke være nemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Nej, jeg har heldigvis ikke blødt. Jeg håber også det bare er ligamentsmerter eller tarmsmerter eller hvad det nu kan være. Kan bare mærke hvordan jeg nærmest blev drænet for energi med det samme jeg begyndte at frygte noget var galt - det skal ikke være nemt! Jeg kender det godt! Jeg prøver at tænke positivt og tro på at den bliver denne gang - selvom det er skide svært.. Så må vi holde humøret oppe. Tænk hvis vi slet ikke får nydt graviditeten når babyerne kommer til Oktober? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Et stk positiv scanning til mig idag! Åh, det var godt at se der stadig var liv - og alt var som det skulle være! Yes! :loveshower Det bliver nok også min sidste besked herinde, da jeg egentlig ikke har det så godt med at være her... jeg er vist mere til at dele tanker i det virkelige liv... og nu offentliggøre vi det jo i løbet af de næste par dage! Pøj pøj til jer allesammen med den forhåbentlige positive, milde og dejlige graviditet, I får! ;) Livet er dejligt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Et stk positiv scanning til mig idag! Åh, det var godt at se der stadig var liv - og alt var som det skulle være! Yes! :loveshower Det bliver nok også min sidste besked herinde, da jeg egentlig ikke har det så godt med at være her... jeg er vist mere til at dele tanker i det virkelige liv... og nu offentliggøre vi det jo i løbet af de næste par dage! Pøj pøj til jer allesammen med den forhåbentlige positive, milde og dejlige graviditet, I får! ;) Livet er dejligt! :wub Er ked af vi mister dig herinde, men til gengæld utroligt glad for at scanningen gik godt! Tillykke med at i nu kan offentliggøre det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2013 Et stk positiv scanning til mig idag! Åh, det var godt at se der stadig var liv - og alt var som det skulle være! Yes! :loveshower Det bliver nok også min sidste besked herinde, da jeg egentlig ikke har det så godt med at være her... jeg er vist mere til at dele tanker i det virkelige liv... og nu offentliggøre vi det jo i løbet af de næste par dage! Pøj pøj til jer allesammen med den forhåbentlige positive, milde og dejlige graviditet, I får! ;) Livet er dejligt! :wub Æv! Men tillykke med scanningen og held og lykke med at fortælle det! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Er helt høj ovenpå nakkefoldscanningen i går!! I dag får resten af familien det at vide og så er det nu offentligt! Men vi offentliggør det ikke på facebook, men det kommer vi heller ikke til!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Havde en fantastisk NF i går! :) Miniprut var SÅ fin og samarbejdede helt suverænt. Fik et tal der hed 1: 19057, så det er jo skønt! Blev rykket frem, så termin hedder 2/10-13, istedet for 7/10 :) Iøvrigt var miniprut så god, at scanningsjordemoderen bestemt mente, at hun kunne se at det var en lille pige <3 Meen, det ér jo tidligt, så vi holder os i skindet til kønsscanning på fredag, den 5. april. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Dejligt med ferie! Maba hvor spændende at det måske er en pige!! Hvor tidligt kan man egentlig få kønsscanning fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 ih hvor dejligt med jeres gode scanninger! Jeg vil også!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Hvor tidligt kan man egentlig få kønsscanning fra? Scanningsklinikken i Odense siger fra uge 15... - Så vi bestiller tid her efter den 17 april :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Er træt med lidt mere træt ovenpå! Arbejde 7.30-15.30, hjem i bad, til 30års havefødselsdag (jeps, telt i haven i minusgrader!) kl. 17, en masse hvide løgne om hvorfor jeg hverken ryger eller drikker til festen (hvis nogen spørger, så skal jeg på arbejde i morgen kl. 7.. :blush ) og nu endelig hjemme i sofaen, hvor jeg rystede under et tæppe, forsøger at få lidt varme i kroppen inden jeg går i seng.. Jesus, hvor er jeg smadret!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2013 Flere stedet på Sjælland tilbyder de kønsscanning med garanti fra 14+0. Vi har bestilt tid hos Scanningsjordemoderen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2013 Så nåede jeg til uge 12 igår .... puha nu håber jeg at det betyder at jeg skal slappe lidt mere af og nyde graviditeten ;) Fredag står den på NF og så får storesøsteren det at vide lørdag.... Dejligt at det så ikke er den store hemmelighed mere :yay Håber i alle har haft en god påske :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2013 13+0 <3 er såå forelsket i min baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Det virker til, at kvalmen er på tilbagetog.. :) Endelig! I dag: 14+0. - I morgen: Kønsscanning! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Uuuh MaBa - bliver du den første i gruppen der får kønnet at vide? Lige nu glæder jeg mig bare til NF, lad nu de næste to uger gå stærkt! Aftenen inden skal jeg nok få nerver på igen, men efter at have set den lille hoptimist hoppe glad rundt derinde i går er jeg bare i SÅ godt humør i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Har de sidste par dage fået frygtelig ondt i ryggen (lidt langt nede) af at sidde på arbejde - det forsvinder med det samme jeg kommer hjem og ligge. Det er vel ikke bækkenløsning vel? Men hvorfor får jeg så mon ondt der? Hmmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Umiddelbart ja, så tror jeg at jeg er den første. Det bliver bare så meget mere virkeligt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2013 Har de sidste par dage fået frygtelig ondt i ryggen (lidt langt nede) af at sidde på arbejde - det forsvinder med det samme jeg kommer hjem og ligge. Det er vel ikke bækkenløsning vel? Men hvorfor får jeg så mon ondt der? Hmmm.. Jeg aner det faktisk ikke. Mange udvikler en form for bækkensmerter, da bækkenet jo også skal forberede sig. Men det er vist kun omkring 4% der udvikler bækkenløsning. Jeg døjer selv med bækkensmerter, men det skyldes noget betændelse i bækkenet jeg har haft i et par år. Hvis du er i tvivl, så tal med din læge om det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites