Besvaret March 23, 2013 har fået brev fra sygehuset, med en indkaldelse til samtale.. Er det NF scanningen? Eller er det en eller anden samtale jeg ikke kender til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2013 Det lyder bare som en rigtig drømme-scanning! Skønt at alt er fint! :-) Jeg glæææder mig til det er min tur, på onsdag. :-) Det samme her! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2013 har fået brev fra sygehuset, med en indkaldelse til samtale.. Er det NF scanningen? Eller er det en eller anden samtale jeg ikke kender til? Altså vi skal til sådan noget opslysnings møde 45 min FØR vi skal til NF scanningen... ved ikke om det er noget a la det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2013 Har fået brev om Glukose-belastning... x2 til mig :wacko Min mor fik lige et skældsord med på vejen.. da "de" er grund til jeg skal 2 gange - da der er arvelig diabetes... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2013 Altså vi skal til sådan noget opslysnings møde 45 min FØR vi skal til NF scanningen... ved ikke om det er noget a la det? Måske.. Der står bare ikke et ord om scanning eller noget bagefter... Tror altså jeg ringer derind og hører, for tiden passer rigtig skidt hvis det er NF, for så kan manden ikke komme med.. Hvis det bare er en samtale kan jeg bare tage afsted selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 I skal lige se mit lille vidunder.. Den der 'bobbel' øverst er blommesækken, resten er baby! :wub http://i.imgur.com/9bphkX9.jpg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 I skal lige se mit lille vidunder.. Den der 'bobbel' øverst er blommesækken, resten er baby! :wub http://i.imgur.com/9bphkX9.jpg Nåårh, en fin lille én! :-) *Glad-smiley-der-hopper-som-min-telefon-ikke-kan-lave* ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Har fået brev om Glukose-belastning... x2 til mig :wacko Min mor fik lige et skældsord med på vejen.. da "de" er grund til jeg skal 2 gange - da der er arvelig diabetes... :rolleyes Du kan evt. tale med din læge om han/hun kan tage en blodprøve, en Hba1c. Det er en blodprøve der viser dit gennemsnitlige blodsukker indenfor de sidste måneder. Den bliver også kaldt "sladderprøve". Jeg NÆGTER at gå gennem en glukosebelastning, det er ren tortur for gravide. Min læge forstår heller ikke hvorfor man stadig gør det, når det kan måles på en simpel blodprøve. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 Øv, hormonerne raser vist i kroppen lige for tiden og sørger for at jeg er i et træls humør uden at føle jeg rigtigt kan gøre noget ved det. Koooom nu og bare gå hurtigt, dage!! Jeg vil bare hen til efter NF, og der er nok desværre laaang tid til endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2013 I skal lige se mit lille vidunder.. Den der 'bobbel' øverst er blommesækken, resten er baby! :wub http://i.imgur.com/9bphkX9.jpg :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Ih hvor der sker meget, når man er væk et par dage :) Heldigvis positivt kan jeg jo høre :loveshower Tillykke med det positive resultater til jeres NF skanninger, om 1½ uge er det min tur og jeg har besluttet at tage det helt roligt, for hvorfor skulle alt ikke være ok ;) jeg startede uge 11 igår, så nu har jeg klaret 2 dage mere end sidste gang jeg var gravid :loveshower Min kvalme er aftagende og det er flere dage siden jeg sidst kastede op. Jeg har dog stadig madlede og hvis jeg, som igår, ikke lige kan spise det jeg med på turen frem og tilbage til jylland, bliver jeg dårlig af sulten... Min kærestes datter ved stadig ikke noget og vi har besluttet at vente til NF skanningen er vel overstået den 5. april. Hvor må det være dejligt at kunne have farmand med til alt ting, desværre bor vi jo langt fra hinanden, så alt dette går han glip af :( Det er ikke lykkedes os at finde en bolig i København endnu til os alle 4, men så må vi jo finde alternative løsninger på udfordringerne... Vi har aftalt, at vi, når jeg er lidt længere fremme, tager op på en af de der private skannings klinikker sammen en weekend, så han også kan hilse på baby ... Men dam det er svært at sørge for at storesøster to be ikke opdager noget, når ens madvaner ændrer sig så meget ;) God påske allesammen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Altså vi skal til sådan noget opslysnings møde 45 min FØR vi skal til NF scanningen... ved ikke om det er noget a la det? Mærkeligt, det skal jeg ikke... jeg skulle bare sørge for at få taget en blodprøve på sygehuset inden og så skal jeg møde op den 5. april :) Det er i reglen lidt sjovt at der kan være så stor forskel på proceduren fra sygehus til sygehus... og hos lægerne for den sags skyld :huh Nå men mon ikke det går alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 der gik lige noget galt ... prøver igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 I skal lige se mit lille vidunder.. Den der 'bobbel' øverst er blommesækken, resten er baby! :wub http://i.imgur.com/9bphkX9.jpg Iiiih glæder mig til det er mig der skal se Baby og ikke mindst til at få skanningsbilleder jeg kan vise til farmand :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Så fik jeg snakket med sygehuset. Det var både NF og en samtale med en scanningslæge jeg skal til.. Så jeg går ud fra samtalen er pga. sygdommen i familien. Jeg fik flyttet min tid, så manden kan komme med. Vi skal altså til NF d. 11/4 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Så fik jeg snakket med sygehuset. Det var både NF og en samtale med en scanningslæge jeg skal til.. Så jeg går ud fra samtalen er pga. sygdommen i familien. Jeg fik flyttet min tid, så manden kan komme med. Vi skal altså til NF d. 11/4 :yay Dejligt .... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Så fik jeg snakket med sygehuset. Det var både NF og en samtale med en scanningslæge jeg skal til.. Så jeg går ud fra samtalen er pga. sygdommen i familien. Jeg fik flyttet min tid, så manden kan komme med. Vi skal altså til NF d. 11/4 :yay Det er jo lige om lidt! :yay Selvom dagene snegler sig afsted, så synes jeg nu alligevel at tiden flyver afsted.. :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Det er jo lige om lidt! :yay Selvom dagene snegler sig afsted, så synes jeg nu alligevel at tiden flyver afsted.. :wee Ja, det synes jeg faktisk også.. Er helt vildt overrasket over allerede at være 10+! Så NF er jo lige om hjørnet for os alle! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 NF i dag... Er såå nervøs :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Gode tanker og god karma herfra. Det skal nok gå! :kram2 :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 <3 <3 Opdatering i min GT... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 <3 <3 Opdatering i min GT... :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Føler aldrig det bliver min tur til NF!! :boo Og det er fjollet, jeg er jo kun 8+5 så det er alt for tidligt! Men ville bare gerne have en tid i det mindste!!! Grrr... :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Føler aldrig det bliver min tur til NF!! :boo Og det er fjollet, jeg er jo kun 8+5 så det er alt for tidligt! Men ville bare gerne have en tid i det mindste!!! Grrr... :prik :kram2 Ring og spørg på svangreklinikken om hvornår du har tid... sig evt du er ved at planlægge noget ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 :kram2 Ring og spørg på svangreklinikken om hvornår du har tid... sig evt du er ved at planlægge noget ferie ;) Uuuh, en lille hvid løgn.. I like! Det gør jeg i morgen. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites