Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Så er der to dage til scanningen, og jeg er SÅ bange for at der ikke er liv. :boo I går og i dag har jeg INGEN symptomer tilbage, ikke engang de ømme bryster, som ellers har holdt mig oppe når jeg har været bekymret... :huug

Jeg har også dage der ikke er de store symptomer, og man bliver nervøs, men så pludseligt dukker de op igen som andre også har skrevet... for fuld styrke ;)

Jeg er sikker på at alt er som det skal være og dit foster er sundt og rask :)

Men jeg sender da lige :kram som du bad om :)

Del dette indlæg

Det gør man... jeg fik det også tilbudt da jeg tabte mit foster sidst ...

De skynder processen frem. Tror det er for at minimere indgreb. Men føj det er væmmeligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er super taknemmelig for at være gravid, og holder allerede uendeligt meget af min lille blob.. Men jeg er simpelthen grædefærdig over madlede og kvalme.. Kan ikke lide noget mad - når det kommer ind i munden får jeg opkastfornemmelser og er nødt til at finde på noget andet. Indtil videre har jeg smidt 5 rugbrødsmadder ud med forskelligt pålæg, og det er stadig ikke lykkedes mig at få frokost.. Og jeg er suuuulten!

:huug

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er super taknemmelig for at være gravid, og holder allerede uendeligt meget af min lille blob.. Men jeg er simpelthen grædefærdig over madlede og kvalme.. Kan ikke lide noget mad - når det kommer ind i munden får jeg opkastfornemmelser og er nødt til at finde på noget andet. Indtil videre har jeg smidt 5 rugbrødsmadder ud med forskelligt pålæg, og det er stadig ikke lykkedes mig at få frokost.. Og jeg er suuuulten!

:huug

Jeg spiste rugbrød med æble stykker på, det hjalp mig i starten. nu er det så blevet til smøreost..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiste rugbrød med æble stykker på, det hjalp mig i starten. nu er det så blevet til smøreost..

Jeg synes ikke rigtig der er noget der virker idag :( Øv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle jeg forsøge at bestille tid til første jordemoder besøg.. Først ringer jeg til klinikken her i Aabybro, men her får jeg at vide, at jeg skal ringe til centeret i Aalborg og bestille tid igennem dem.. Fair nok. Det gør jeg så, men her får jeg at vide, at jeg slet ikke skal bestille tid, de sender brev om 8-14 dage med en tid.. Jeg er altså ikke helt vild med, at der ikke rigtig er nogen der har styr på det... Og jeg er heller ikke vild med at jeg ikke selv kan få lov at bestille tiden, for min mand er kun hjemme om fredagen, og oddsene for at jeg får en tid en fredag er nok ret små :(

Det er vist bare ikke min dag idag.. Ville ønske jeg kunne kravle under dynen, men arbejdet kalder om lidt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle jeg forsøge at bestille tid til første jordemoder besøg.. Først ringer jeg til klinikken her i Aabybro, men her får jeg at vide, at jeg skal ringe til centeret i Aalborg og bestille tid igennem dem.. Fair nok. Det gør jeg så, men her får jeg at vide, at jeg slet ikke skal bestille tid, de sender brev om 8-14 dage med en tid.. Jeg er altså ikke helt vild med, at der ikke rigtig er nogen der har styr på det... Og jeg er heller ikke vild med at jeg ikke selv kan få lov at bestille tiden, for min mand er kun hjemme om fredagen, og oddsene for at jeg får en tid en fredag er nok ret små :(

Det er vist bare ikke min dag idag.. Ville ønske jeg kunne kravle under dynen, men arbejdet kalder om lidt!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor træls pada... kram til dig...

Her lever jeg af is... eller hjemmebagte boller... det er det ENESTE jeg kan holde nede... :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler mig slet slet ikke gravid i disse dage.. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen ligamentsmerter, ingenting... Øv! :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler mig slet slet ikke gravid i disse dage.. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen ligamentsmerter, ingenting... Øv! :boo

Sådan havde jeg det meget i ca. uge 8 - gik fra alt muligt til ingenting. Fik lavet tryghedsscanning 9+0, hvor alt så fint ud - alderssvarende foster og fin hjertelyd. Jordemoderen sagde "at min krop var rigtig dygtig, at den allerede var ved at vænne sig til de forandrede hormontilstande." Så jeg tror, du også bare har en rigtig dygtig krop! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Hvis det er nogen trøst oplevede jeg stort set ingen symptomer udover manglende mens og voksende mave... Og jeg sidder idette øjeblik og ammer en skøn lille dreng :kram :kram

Det hjælper! :) Det der bekymrer mig er mest, at jeg HAR haft symptomer, men de er væk nu.. Men jeg håber om 7 måneder at kunne fremvise en baby så kær som din! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan havde jeg det meget i ca. uge 8 - gik fra alt muligt til ingenting. Fik lavet tryghedsscanning 9+0, hvor alt så fint ud - alderssvarende foster og fin hjertelyd. Jordemoderen sagde "at min krop var rigtig dygtig, at den allerede var ved at vænne sig til de forandrede hormontilstande." Så jeg tror, du også bare har en rigtig dygtig krop! :)

Hehe, det er faktisk præcis det samme jeg oplever! Er 8+0 i dag, og skal scannes i morgen.. Så din historie hjælper meget! :kram

Er bare så møg bange for at der ikke er hjerteblink til scanningen i morgen.. :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

NYDER når H kommer og hjælpe.. men ligeså ondt gør det når han så går.. og lige tager noget tøj med på vej ud af døren :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

NYDER når H kommer og hjælpe.. men ligeså ondt gør det når han så går.. og lige tager noget tøj med på vej ud af døren :(

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, det er faktisk præcis det samme jeg oplever! Er 8+0 i dag, og skal scannes i morgen.. Så din historie hjælper meget! :kram

Er bare så møg bange for at der ikke er hjerteblink til scanningen i morgen.. :boo

Men det er der :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det er der :kram

Tak søde! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, hvordan er det gået med de forskellige NF- og tryghedsscanninger de sidste par dage? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfekt lille baby her på 16,6 mm.! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva' sagde jeg?!? :D YAY!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra!!! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAH! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også scannes igen......... Overvejer virkelig at købe endnu en scanning, men det virker også bare vanvittigt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lærer aldrig at det er "ok" at tingene niver og jager dernede :(

Bestemte mig til en scanning - men hun kan først mandag - og skal til nf tirsdag.. så takkede nej... suk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfekt lille og meget aktiv baby i min mave, med et stærkt hjerte. Dog er min termin flyttet 4 dage tilbage og er nu 9/10.

Men helt afgjort et stort, stort øjeblik for både mig og far at se vores første barnfor første gang. Vi er bare så glade! <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfekt lille og meget aktiv baby i min mave, med et stærkt hjerte. Dog er min termin flyttet 4 dage tilbage og er nu 9/10.

Men helt afgjort et stort, stort øjeblik for både mig og far at se vores første barnfor første gang. Vi er bare så glade! <3

Det lyder bare som en rigtig drømme-scanning! Skønt at alt er fint! :-)

Jeg glæææder mig til det er min tur, på onsdag. :-)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER