Oprettet February 28, 2013 Hej alle i skønne Bk-piger. :) Jeg fødte i august mine to dejlige drenge, har her i tiden efter ikke haft det store overskud så har kun læst her inde og ikke selv kommet med indlæg :unsure men nu begynder jeg og have lidt mere overskud igen så vil prøve og være lidt aktiv igen :rolleyes Jeg var mest aktiv i gravid gruppen og i august termins gruppen.. Men som sagt er jeg mor til mine to drenge som elsker at holde deres mor vågen om natten :zzz men ellers er det nogen dejlige drenge, de har selvfølgelig deres dage og det har da også været en kamp med forkølese og feber så har kunne finde lidt trøst her inde når jeg kan læse jeg ikke er den eneste som kæmper med de problemer :badgirl det er selvfølgelig syn at andre også har syge børn for det er da bare hårdt når ens små pus er syge og utilpas :baby3 Det var lige lidt fra mig, glæder mig til igen at være lidt aktiv herinde det er jo et skønt forum :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2013 Velkommen tilbage - dejligt at høre fra dig igen! Godt at overskuddet er ved at vende tilbage, men jeg forstår det så udemærket, at have en lille mus kan til tider være hårdt nok i sig selv, så du er rigeligt undskyldt med din dobbelte glæde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2013 Velkommen tilbage! :balloons Dejligt at høre at det går godt med dine to små drenge :) Kan godt forstå det har været svært at finde overskuddet til bk når du nu har hele TO små guldklumper - jeg synes også nogengange det kan være svært at finde tid og overskud til bk, og jeg har endda kun én :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2013 Velkommen tilbage, og dejlig med lidt overskud igen... jeg kan sandelig godt forstå det har tæret på overskuddet med 2 små drenge ;) samtidigt må det nu også være dejligt med hele 2 af de små skønlinger :loveshower glæder mig til at læse indlæg af dig i fremtiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2013 Ja det er skønt med to små men synes virkelig også det er hårdt til tider :) især mår de ikk sover samtidig.. Lige nu putter Frederik fordi han vågnede lidt i 5 og Benjamin har været lys vågen siden kl 6 og ligger nu og pludre ved siden af mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2013 Velkommen tilbage :) Og tillykke med to dejlige drenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites