Oprettet February 25, 2013 Så kan jeg vist også være med. Meget uventet har jeg fundet ud af at jeg igen er gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 Tillykke med graviditeten og velkommen herinde. Håber det er en glædelig nyhed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 Det er det bestemt - nu er det da. :-) Har en datter på seks måneder. Er nyuddannet, så nåede ikke at finde arbejde. Havde glædet mig lidt til at komme igang. Men sådan skulle det ikke gå. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 Det er det bestemt - nu er det da. :-) Har en datter på seks måneder. Er nyuddannet, så nåede ikke at finde arbejde. Havde glædet mig lidt til at komme igang. Men sådan skulle det ikke gå. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 dejligt med flere i gruppen. Velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2013 Stort tillykke :loveshower og velkommen i gruppen! Kan se, at vi har termin samme dag - og begge med nr. 2 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites