Guest M's mor

Skal jeg kontakte tandlæge mandag?

6 indlæg i dette emne

Jeg opdager her til aften da jeh børster tænder på madison, at der er slået lidt af hendes fortand i overmunden. Jeg er næsten 100 på den var hel i morges, men kan ikke huske det. Hun yder meget modstand når der skal børstes tænder så det er ikke altid jeg kan få lov at se, så derfor er jeh også i tvivl.

Men nu har jeg opdaget det, og tænker det sikkert er sket ved at et stykke legetøj har kommet hårdt på tanden når hun har leget. Alt ryger jo i munden.

Men vil det ikke lige mandag være en god ide at kontakte tandlægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige fået brochure fra børnetandlægen ind af døren, og der står, at man ikke skal kontakte tandlægen, medmindre der kommer en tandbyld. De vil ikke reparere mælketænder, da det ikke er det værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville overveje det hvis der var en skarp kant, så tanden kunne blive slebet, så hun ikke skærer sig på den. Men øv da også - stakkels hende. Vh Lene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville overveje det hvis der var en skarp kant, så tanden kunne blive slebet, så hun ikke skærer sig på den. Men øv da også - stakkels hende. Vh Lene.

Der er et hak ind så tror godt der kan være en skrap kant. Men tvivler på de får lov at gøre noget for hende.

Ja det er godt nok synd. Synes det er træs man ikke ved hvordan det er sket så man kan undgå det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min niece slog noget af en tand og de tog hende til tandlægen. Hun gjorde ikke noget ved tanden, da den efter et stykke tid ikke vil være spids mere (de sliber den selv). De blev skrevet i hendes jounal hvis der skulle blive noget med de blivende tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay fint nok.. Så forhøre je mig bare. Og det er også fint nok de ikke gør noget. Er nok heller ikke det nemmeste ved et lille barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER