Besvaret January 26, 2011 Hvad er der blevet af dagens udfordring? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Hvad er der blevet af dagens udfordring? af hvad jeg har kunne læse mig til, at har Stinna vist en offdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Den er oppe... dagen er jo ikke gået endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jaaa kom igang søde ;) Sådan ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 stinnamusen, kan du ikke lige skrive i den uden smalltalk, så den ikke er så langt væk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Den er opdaterer til og med fredag d 28. Men har vi mister en del. Undervejs? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hmm staveplade til min iPhone og mig ønskes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Jeg tænker også at der er mange der er "forsvundet" omkring 5. dagen.... Kom så i gang piger!! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 om der snart kommer nye udfordringer i tråden, vi mangler for igår og idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Hvornår kommer udfordringerne for de sidste dage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Tja jeg tænkte at nu ventede jeg indtil der var nogen der spurgte efter det.. da tråden jo er helt død.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Jeg havde også undret mig over hvor den var blevet af :) Men når den ikke bliver "oppet" så den kommer i nye besvarelser, så glemmer jeg den helt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 SÅ kan jeg igen holde hovedet højt... Har svaret på alle de dage der er kommet op :klapdigselvpåskulderensmiley :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Så er jeg næsten med mangler bare lige den med billedet fra et år siden og så idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 :kiss Sidder og venter på de sidste udfordringer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites