Guest

Tag mig med!!!

7 indlæg i dette emne

Jeg kan vist lige snige mig med her, med en indtil videre termin den 31. oktober.. ;) Vi har prøvet i 17 måneder, så vi et ovenud lykkelige for at det endelig ser ud til at bære frugt! Min mand mener det bare krævede en skræmmekampagne (vi er netop blevet henvist til fertilitetsklinikken..).. ;)

Jeg glæder mig til forhåbentlig at følges med jer de næste 8 måneder. :glad

Del dette indlæg

:loveshower

Du er mere end velkommen! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha har lige svaret i din anden tråd og så er du her allerede. Så er jeg ikle længere rosinen i pølseenden. Velkommen her i oktober tg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde også forsøgt i 17 mdr og blev også gravide efter en skræmmekampagne ;) Det hjælper åbenbart at blive truet med fertilitetsklinik!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower

Du er mere end velkommen! :kram2

:kram2 Havde ikke turde håbe at vi kunne følges alligevel.. :loveshower

velkommen til :loveshower

1000 tak! :)

Ha har lige svaret i din anden tråd og så er du her allerede. Så er jeg ikle længere rosinen i pølseenden. Velkommen her i oktober tg.

Hehe, jeg er bare turbo hurtig... Nej, jeg synes bare jeg har brug for nogen der er ca. samme sted som jeg, og så må I sgu trækkes med mig selvom jeg måske bliver rykket. ;)

Vi havde også forsøgt i 17 mdr og blev også gravide efter en skræmmekampagne ;) Det hjælper åbenbart at blive truet med fertilitetsklinik!!

Det er lidt skægt, jeg havde lige netop læst din beretning, da jeg testede positiv, og vi var nøjagtig samme sted i udredningen og det hele. Og har prøvet lige længe, så det er lidt sjovt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gør vi gerne :) jo flere des bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER