K.R

Positiv eller negativ.

33 indlæg i dette emne

Tusind tak alle sammen. Svært at forstå og tro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Jeg synes også klart at alle dine teste ser positive ud. Hvis det havde været ovitrellen ville testene blive svagere og svagere og ikke omvendt som dine. Så jeg tror den er god nok! Men det er da godt nok tidligt du kunne teste positiv første gang!!

Jeg er selv 4+4 nu og har kun kunnet teste meget meget meget svagt positiv, så jeg er endnu ikke 100% sikker på at den er der.

3+2 er virkelig tidligt at kunne se noget! Hvor langt er du henne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mellemusen

Ja det er pænt tidligt. På de første test har jeg også først kunne se noget der ligner streger efter de 5 min. Men siden søndag hvor jeg da var 3+4 er stregen kommet inden for de 5 min. Der er også meget uvirkeligt. Måtte tage en test her til morgen, bare for at være sikker. ;-)

Hvis du tester positiv nu, så er den der da! Det vil jeg jo mene. ;-) krydser fingerer for dig. Det er ski'sme spændende, du må lige holde mig opdateret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke :) Hvor er det dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mellemusen

Ja det er pænt tidligt. På de første test har jeg også først kunne se noget der ligner streger efter de 5 min. Men siden søndag hvor jeg da var 3+4 er stregen kommet inden for de 5 min. Der er også meget uvirkeligt. Måtte tage en test her til morgen, bare for at være sikker. ;-)

Hvis du tester positiv nu, så er den der da! Det vil jeg jo mene. ;-) krydser fingerer for dig. Det er ski'sme spændende, du må lige holde mig opdateret.

Tillykke med dine positive test.

Der var ikke held for mig denne gang, jeg ved ikke hvad det har været der har givet mig de to streger, om det er ovitrellen der kan have fulgt mig helt til 4+3. Den skulle bare kun kunne være i kroppen i 10 dage, 4+3 det er jo 3 uger ca, så det virker mærkeligt. Anyway så er jeg ikke gravid. Jeg har slet ikke haft ÆL. Det æg gyn så vokset har i virkeligheden været en hormon cyste. Så der har på ingen måde været held for mig denne gang. Tvært om ser det ud til at blive en svær opgave at danne et æg hvis jeg laver cyster på så lav en dosis hormoner. Der går lige et par uger før jeg ved hvad planen så er fremadrettet. Jeg skal lige tage en hormon kur der kan starte en blødning. Når den kommer skal jeg scannes så der kan blive lagt en plan for det videre forløb. Jeg håber det kan lade sig gøre.

Men held og lykke til dig med den lille spire. Jeg håber alt går vel så du om ca 8 mdr står med en velskabt, sund og rask bebs i armene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var lidt svær at se om der var en streg, men kunne se på den anden test at der ikke var nogen farve på, det synes jeg. Men kan se på de sidste par test du har lavet, de er gode nok. Samt at den digitale siger at du er gravid, så den er godt nok.

Hjertelig tillykke med graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dine positive test.

Der var ikke held for mig denne gang, jeg ved ikke hvad det har været der har givet mig de to streger, om det er ovitrellen der kan have fulgt mig helt til 4+3. Den skulle bare kun kunne være i kroppen i 10 dage, 4+3 det er jo 3 uger ca, så det virker mærkeligt. Anyway så er jeg ikke gravid. Jeg har slet ikke haft ÆL. Det æg gyn så vokset har i virkeligheden været en hormon cyste. Så der har på ingen måde været held for mig denne gang. Tvært om ser det ud til at blive en svær opgave at danne et æg hvis jeg laver cyster på så lav en dosis hormoner. Der går lige et par uger før jeg ved hvad planen så er fremadrettet. Jeg skal lige tage en hormon kur der kan starte en blødning. Når den kommer skal jeg scannes så der kan blive lagt en plan for det videre forløb. Jeg håber det kan lade sig gøre.

Men held og lykke til dig med den lille spire. Jeg håber alt går vel så du om ca 8 mdr står med en velskabt, sund og rask bebs i armene.

Hej.

Øv hvor er jeg ked af at høre det.... Kan godt forstå din frustration. Men sim én af mine gode veninder sagde, så kommer alt godt til den som venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER