Besvaret January 9, 2011 Her er Magnus d. 03.01.11 - dagen hvor han skulle i børnehave for første gang. Hvor er han blevet stoooor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Her er Lærke fra hendes månedsbilleder i november - 5 måneder gammel: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Og må jeg så lige sige - jeres unger er for lækre!!! :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Her er Lærke fra hendes månedsbilleder i november - 5 måneder gammel: Hun er for LÆKKER den bette Lærkemus.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Mine unger :) Fjollebillede af Mila Fjollebillede af Anton Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Et bedre billede af Mila der poserer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Søde skønne børn I alle har Jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Annika og Tobias, fra i sommers da vi hang Annikas sutter på suttetræet :) Tobias står og fløjter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites