Havfrue

Kapokmadras

8 indlæg i dette emne

Vi er gået all in og har købt en kapok madras + rullemadras til den lille og jeg glædede mig sådan til at få den så hun kunne komme over i trenmeseng! Idag kom den og jeg er skuffet:( Den er syet sådan lidt underligt så der er høje firkanter med "kløfter" imellem... giver måske ikke nogen mening når man forklarer det.. nå nok om det.. mit spørgsmål: er der andre som har en kapok madras men som er glade for den? Ligger jeres børn godt på den? Jeg kan ikke lade være med at tænke på om hendes lille krop ikke bliver helt skæv af at ligge på den!

Hvis i ikke har kapok, hvilken madras kan I så anbefale?

Del dette indlæg

har lige googlet den ;) den ser fin ud, men kan godt se "problemet".

Vi har en madras til Luna fra Jysk i memory-skum. den virker superlækker!

hun sover dog pt. stadig i sin bedsidecrib inde hos os, så hun ligger kun i tremmesengen når hun hygger med legetøj og musikuro ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Johan har kapokmadras i hans tremmeseng.. Da jeg så den første gang tænkte jeg ligesom dig, at den ikke kunne være behagelig, at ligge på.. Men tror Johan syntes den er god at ligge på - han sover ihvertfald hele natten på den uden problemer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Johan har kapokmadras i hans tremmeseng.. Da jeg så den første gang tænkte jeg ligesom dig, at den ikke kunne være behagelig, at ligge på.. Men tror Johan syntes den er god at ligge på - han sover ihvertfald hele natten på den uden problemer :)

Hvor gammel var han da han startede med at sove på den? Jeg har en rullemadras til men tænker om der egentlig findes en lidt tykkere topmadras som man bør have på, hvad har I?

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lige googlet den ;) den ser fin ud, men kan godt se "problemet".

Vi har en madras til Luna fra Jysk i memory-skum. den virker superlækker!

hun sover dog pt. stadig i sin bedsidecrib inde hos os, så hun ligger kun i tremmesengen når hun hygger med legetøj og musikuro ;)

Har lige fået købt en billig en i jysk da jeg ikke rigtig ved med kapok'en :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor gammel var han da han startede med at sove på den? Jeg har en rullemadras til men tænker om der egentlig findes en lidt tykkere topmadras som man bør have på, hvad har I?

Han var næsten 1 år inden han kom i tremmeseng.. Vi har rullemadrassen ovenpå madrassen og det er han fint tilfreds med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han var næsten 1 år inden han kom i tremmeseng.. Vi har rullemadrassen ovenpå madrassen og det er han fint tilfreds med :)

Ok min datter er kun 4 måneder og derfor ikke så stor. Kan godt forestille mig at madrassen er god hvis man er lidt større!

Har dog beholdt rullemadrassen for tænkte at det måtte være bedre end ingen kapok :) Ved du ved hvor mange grader den kan vaske og tørretumbles?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået købt en billig en i jysk da jeg ikke rigtig ved med kapok'en :(

Så kan du jo altid bytte madrassen når baby bliver større ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER