AnnaKatrine

Ny på Babyklar :)

16 indlæg i dette emne

Hej med jer :)

Så faldt jeg lige over Babyklar.dk og tænkte at det så meget hyggeligt ud :) Så jeg oprettede da en profil og nu må jeg hellere præsentere mig :)

Jeg hedder Anna-Katrine - i det daglige kaldes jeg bare Anna :) Jeg er 23 år og gift med Ole på 28 år. Vi har sammen to dejlige piger, Lærke fra okt. 2009 og Carolina fra juli 2012 :)

Til daglig læser jeg HF og er færdig til sommer, skal derefter finde ud af hvad jeg så vil - men med så mange valgmuligheder, som der er idag, så er det ikke nemt :) Har egentlig aldrig haft den følelse, at der bare var en bestemt ting jeg ville :)

Min mand arbejder for Skagen Beton, der køre han lastbil eller laver fliser :)

Nå, det var lidt om mig/os :)

Glæder mig til at se hvad dette forum har at byde på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til BK :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg håber du bliver glad for at være her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Anna og velkommen til Babyklar.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen

:balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen for den skønne velkomst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :balloons Er sikker på at du nok skal blive glad for at være her, det er et fantastisk forum med skønne brugere!

Held og lykke med at finde ud af hvad du vil - kan sagtens nikke genkendende til problemet, jeg synes også det var svært :) jeg gjorde selv det at jeg tog 2 år med bare at finde forskellige slags arbejde (sørg for at få prøvet mange ting af fremfor at blive hængende det samme sted!) og rejste lidt rundt for pengene jeg tjente op. Det er nok lidt sværere for dig i og med at du har både mand og børn. Men det gav mig muligheden for at teste migselv i forskellige arbejdsmiljøer og mærke efter hvad der føltes rigtigt for mig. Ikke at du så nødvendigvis skal arbejde med præcis det, men det kan give dig en ide om hvad du trives bedst med (om det er at arbejde med mennesker og gøre en forskel for nogen, kundeservice, salg, dyr og natur, børn, ældre, undervisning, handicappede, regnskab, kontorarbejde, osv?) og det kan måske pejle dig i den rigtige retning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, du skal nok blive glad for at være her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak til jer alle sammen :)

Synes allerede jeg har fået meget ud af siden og nogle gode, brugbare besvarelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER