Oprettet February 19, 2013 Jeg var til nakkefoldsscanning igår, og fik ny termin, som nu er 30/8-13. Så det må jo betyde at jeg hører til hos jer :) Lidt om mig. Jeg hedder Linda er netop blevet 28 år. Er gift med min dejlige mand Torben på 38. Vi har været sammen i 4,5 år. Sammen har vi i forvejen William som bliver 2 år på søndag :7himmel Jeg er igang med uddannelsen som Pædagogisk assistent. Jeg når at bestå min første skoleperiode før jeg må på barsel. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Ja da :glad Velkommen til. Spændende om det bliver en august eller september baby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Ja den ligger jo lige på vippen :P håber jeg som sidst føder 2 dage før termin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Velkommen til august terminen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Her er altid plads til en mere :) Velkommen til. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites