Oprettet February 18, 2013 Så blev jeg færdig med den første kreative ting til Blop - et lækkert strikket tæppe i det blødeste uld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2013 Sikke en lækker farve! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Det ser rigtig lækkert ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2013 Ej hvor fin, super flot farve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Så har jeg været ude og købe stof til sengetøj til Blop - og efter at have gået og "oset" ude i Stof og Stil, glæder jeg mig da godt nok endnu mere til at finde ud af kønnet - der er så mange fine ting, jeg kan komme igang med, når bare jeg ved om det er en prins/prinsesse, der gemmer sig derinde :) Men nu vil jeg igang med sengetøj i sort med hvide stjerner på den ene side og hvide prikker på den anden side, og så med neongule pipingbånd..... og så væbne mig med tålmodighed indtil 6/3 :wub Og indtil da vil jeg også have syet lidt til den kommende storebror :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2013 Så blev der noget sengetøj klar til lillebror :) (Hvorfor kan jeg ikke få lov at vedhæfte billede?? :blink ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites