Oprettet January 8, 2011 Som har lavet mit billede om igen igen. Det kan du jo ikke være bekendt for så kan jeg jo ikke gp under blondien mere :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Haha du kan ikke få lov til selv at vælge billede :lol Måske martin og ki er sammen om det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Tja, ved ikke hvad der sker.-)))))))))) Men nu skal jeg jo til at opføre mig ordentlig og ikke komme med mine blondien spørgsmål osv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Nej da. det er ikke mig :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Verdensklasse, vi skal dælme nok få dig en dag når du mindst venter det:-))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Hold da op der er problemer med det profilbillede hva ?! :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Maaartin BEHAVE!!! Vi vil altså gerne se hende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Maaartin BEHAVE!!! Vi vil altså gerne se hende.... Ja det kunne faktisk være ret hyggelig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Ja det kunne faktisk være ret hyggelig :glad Jaaa ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Verdensklasse, vi skal dælme nok få dig en dag når du mindst venter det:-))))))) Ja ja Marie louise, så skal du nok stå lidt tidligere op ;) Maaartin BEHAVE!!! Vi vil altså gerne se hende.... Ja - Marie kan du så se at uploade et rigtigt billede :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ja - Marie kan du så se at uploade et rigtigt billede :bask :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ja ja Marie louise, så skal du nok stå lidt tidligere op ;) Ja - Marie kan du så se at uploade et rigtigt billede :bask Hmmm jeg er altså oppe hver morgen kl 5 og der ligger du nok og smuer med din dejlig familie................ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ja ja Marie louise, så skal du nok stå lidt tidligere op ;) Ja - Marie kan du så se at uploade et rigtigt billede :bask Ja så fik jeg sgu den, i skal nok få et på et eller andet det er jo altid kun drengen jeg tager billeder af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Hmmm jeg er altså oppe hver morgen kl 5 og der ligger du nok og smuer med din dejlig familie................ Ja i dag sov jeg til 09.00 :zzz ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ja i dag sov jeg til 09.00 :zzz ;) Kan du sige 9.30??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Ja i dag sov jeg til 09.00 :zzz ;) Jajaja længe leve ham som ikke vil være ved at han sover rigtig længe :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Kan du sige 9.30??? Hæhæhæhæ der kom sanheden :-))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hæhæhæhæ der kom sanheden :-))))) - i dag stod jeg da op 06.30. :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 - i dag stod jeg da op 06.30. :o Hvad skyldes æren? Så håber jeg at Ki er ved at stå op nu :-))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Hvad skyldes æren? Så håber jeg at Ki er ved at stå op nu :-))))) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 - i dag stod jeg da op 06.30. :o Hov Martin jeg tror du har vendt 6 tallet forkert ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Martin For H****** da :lol :lol :lol Der er godt nok gang i dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites