Oprettet February 15, 2013 Jeg har taget dagens første tudetur for dagens test var positiv. Den kom meget hurtigere og er tydeligere end for 2 dage siden. Er i dag 4+0 men synes det skidt er svær at fotografere. Tabte jo inden jul så nu skal den bare sætte sig hel fast. Kan i se det ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Ja, jeg kan godt se de to streger. Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Iiih, ja den er der! Tillykke!! Jeg håber vi følges over i oktober gruppen, så kan vi være nervøse sammen, da jeg jo også havde en MA i december. Men den SKAL bare holde fast denne gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke med de to streger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Der er da klart to streger! TILLYKKE :glad :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Jubiiiii :-D Kæmpe stort tillykke :-D :-D :-D Håber vi ses i oktober gruppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 alt for fedt - rigtig stort tillykke :loveyou :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 ih, hvor spændende! :) Håber den sætter sig fint fast :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke!! :loveshower Vi kan holde hinanden i hånden i oktobergruppen - jeg tabte selv tilbage i maj.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke med de ll streger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Stort tillykke :glad Så skal Felix være storebror :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tak piger. Det er helt vild. Har godt nok tjekket testen mange gange og stregerne er der endnu :D Testen er altså tydligere end billedet viser. Synes ikke vi kan klage. Vi er begge overvægtige og dette er 5. Cyklus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Iiih, ja den er der! Tillykke!! Jeg håber vi følges over i oktober gruppen, så kan vi være nervøse sammen, da jeg jo også havde en MA i december. Men den SKAL bare holde fast denne gang! Ja det ille være fedt. Hvornår skal du teste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Jubiiiii :-D Kæmpe stort tillykke :-D :-D :-D Håber vi ses i oktober gruppen. Ja det kunne være hyggeligt :) håber snart du får afklaring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke!! :loveshowerVi kan holde hinanden i hånden i oktobergruppen - jeg tabte selv tilbage i maj.. :kram2 Ja det er dejligt. De har bare at sætte sig godt fast denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 haha det er nok bare min skærm men kan slet ikke se stregen :D men at dømme ud fra de andres svar så er det nok bare min skærm, så tør da godt sige stort tilykke :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Ja det ille være fedt. Hvornår skal du teste? Skal have taget blodprøve onsdag, men smugtestede allerede i dag, og den er meeeeeget svag positiv :) Men meget svagere end din, men er også kun 3+4 i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Skal have taget blodprøve onsdag, men smugtestede allerede i dag, og den er meeeeeget svag positiv :) Men meget svagere end din, men er også kun 3+4 i dag. Det bliver da spændende. Krydser alt hvad jeg kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Jubii hvor fedt ! Jeg krydser alt jeg overhovedet kan for den lille spire sætter sig rigtig godt fast !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Wee, stort tillykke! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke, hvor er det skønt!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Jubii stort tillykke herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites