Oprettet February 12, 2013 Er der noget man kan gøre, når man skal have en 6 mdr. baby med ud at flyve for at undgå de dumme propper i ørerne ? Det kan jo nærmest ødelægge en hel ferie, hvis de bliver ved med at døje med det, efter man er landet :( Hvad er jeres erfaringer med det ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Amning / sutteflaske når i letter og lander skulle virke rigtig godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Jeg har ladet mig fortælle at børn under et år ikke kan få propper i ørene :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 SIlke Elia viste ingen tegn på propper i ørerne, da vi var afsted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Jeg har også hørt, at de ikke skulle kunne få de propper. Da vi fløj kunne vi intet mærke på møffen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Tak for svar piger,hvis de ikke kan få propper i ørene når de er så små, er det jo helt fantastisk :) det vidste jeg slet ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites