Venter spændt på 2 streger

Ægg Hvornår ;)

5 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Jeg havde sidst mens den 30 eller 31 januar ;) Min cyklus er på 28 dage. Jeg har regnet frem til at min ægløsning vil være den 13 eller 14 februar. ;) Er det korrekt regnet ud ;) Er jeg mere frugtbar op til æggeløsningen. ;) Håber i kan hjælpe mig ;) Hilsen Maria

Del dette indlæg

Hej Allesammen.

Jeg havde sidst mens den 30 eller 31 januar ;) Min cyklus er på 28 dage. Jeg har regnet frem til at min ægløsning vil være den 13 eller 14 februar. ;) Er det korrekt regnet ud ;) Er jeg mere frugtbar op til æggeløsningen. ;) Håber i kan hjælpe mig ;) Hilsen Maria

Det lyder ikke helt galt, men man kan vel ikke vide det helt præcist med mindre man er meget regelmæssig, så du kan jo evt. teste ægløsning og/eller morgentemperatur for at være sikker på at vide, hvornår du har ægløsning :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige taget en æg test for ca en time siden og den var en lyserød svag streg der på. ;') Er det et godt tegn på at æggeløsningen snart finder sted

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige taget en æg test for ca en time siden og den var en lyserød svag streg der på. ;') Er det et godt tegn på at æggeløsningen snart finder sted

Det kunne det være, men nr. 2 streg skal være lige så tydelig som kontrolstregen for, at den er der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER