Evaha87

Bæresele vs. slynge

31 indlæg i dette emne

Bæresele :) Min jormoder anbefaler ERGOBABY bæreselen, og må indrømme jeg selv har gode erfaringer med den :) jeg har nu født mit barn nr. 2 og kan bruge selen til begge mine børn (11mdr og 2år) det smarte ved ergobaby er at den kan bruges helt fra spædbarn og op til 4 år alderen (20kg ca) samtidig er den ergonomisk for både mig og mine børn. i forhold ti andre bæreseler bæres vægten både på hofter og skulder, hvilket er en stor aflastning for mig (normalt bæres hele vægten på skulderen) den her tre bærepositioner, front, hofte og ryg, og mine børn får en ergonmisk korrekt position hvor knæerne er højere end numsen. den fåes i mange varianter, så der skulle være noget for hver smag :)

de er lige kommet på facebook, tillader mig lige at linke, så an du selv se produktet. :)

http://www.facebook....ErgobabyDanmark

Med hensyn til at vaere ergonomisk, saa gaelder det samme for Beco og Manduca :)

Jeg vil ikke sige, at en baeresele er bedre end en slynge eller omvendt. Det er lidt som at sige, at aeble eller en appelsin = hip som hap... Ja, frugter, men de smager forskelligt og bruges forskelligt ;) Et spaedbarn kan kun vaere i Ergoen med indsats, hvilket vil vaere en for varm sag til sommer, taenker jeg. En koelig fastvikle vil kunne bruges bedre i varmen, i laengere tid ad gangen og paa forskellige maader. En klikdims(baeresele), vil vaere rarere i regnvejer paa en parkeringsplads. Naa, men bare for at sige, at der er virkelig gode fordele i en vikle. Paa samme maade, som der er fordele ved en klikdims :)

Del dette indlæg

Det var da en farlig tråd den her :-) Jeg har siddet med en forkølet lille dreng på skødet hele dagen. Og da jeg så læste denne tråd, måtte jeg bare eje en strækvikle. Så nu er der bestilt en Boba strækvikle fra koalabarn.dk :-) Den kommer med posten i morgen. Så håber jeg, at jeg kan komme lidt rundt i huset, selvom drengen er lidt pylret.

Nogen der kender den strækvikle, jeg har bestilt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en farlig tråd den her :-) Jeg har siddet med en forkølet lille dreng på skødet hele dagen. Og da jeg så læste denne tråd, måtte jeg bare eje en strækvikle. Så nu er der bestilt en Boba strækvikle fra koalabarn.dk :-) Den kommer med posten i morgen. Så håber jeg, at jeg kan komme lidt rundt i huset, selvom drengen er lidt pylret.

Nogen der kender den strækvikle, jeg har bestilt?

Jeg kender den ikke, men den er da garanteret fin :)

Jeg linker lige til min viklevideo, saa kan du oeve dig lidt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok dumt, men forskellen på en strækvikle og en fastvikle er om stoffet er strækstof eller ej?

Bindes den på samme måde?

Er nemlig i så fald temmelig sikker på at det er en fastvikle jeg har...

Jep . en strækvikle strækker sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fastvikle kan bindes paa MANGE maader, mens straekvikle har straek og er god til smaa babyer og ikke stoerre og ikke kan bindes paa mange maader :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender den ikke, men den er da garanteret fin :)

Jeg linker lige til min viklevideo, saa kan du oeve dig lidt

Tak. Det er en fin video :-) posten havde ikke noget med til mig i dag, så jeg må vente til mandag. Øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER