Oprettet February 6, 2013 Da vi stod og skulle købe madras til tremmesengen købte vi "bare" en i Ikea der passede til. Men er egentlig skuffet. Når Zoey har sovet, kan man se hvor hun har ligget med hovedet og madrassen er altid helt svedig. Jeg tænker det vel er fordi madrassen ikke rigtig er åndbar? Er der nogle der kender til dette problem og ved om jeg er inde på noget af det rigtige. Skal jeg ud og købe helt ny madras ( i såfald hvilken ) eller kan man nøjes med en topmadras måske ( i såfald hvilken ) Desuden står vi og skal købe madras til barnevogn og gider ikke lave samme fejl igen, så er der en barnevognsmadras i kan anbefale ? Det må meget gerne være nogle økonomiske gode køb også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Til barnevognen har vi en helsemadras fra babysam. Havde også sådan en til pigerne og var rigtig glad for den :) Kan ikke rigtig sige noget om madras til tremmeseng, for sidst brugte jeg den som var med. Denne gang fik vi en fin ubrugt aero sleep madras med til sengen,så ved endnu ikke hvordan den er af gode grunde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Jeg følger lige med her også - mangler madras til tremmesengen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Det med om den er åndbar... Erica sover altid på et tisslagen, så tror ikke madrassen har så meget at skulle have sagt. Vi har en Dunlopillo og er rigtig glade for den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Vi har dunlopillo i barnevognen, og latexmadrassen fra Ikea i sengen. Hun er tit et rigtig varmt barn, når hun sover, men der er aldrig fugtigt efter hende. Selv da hun var helt lille og sov direkte på madrassen i barnevognen da det var hedebølge, var der aldrig fugtigt (og hun har altså svedt igennem sin fars tykke sweater OG t-shirt, da hun sov hos ham engang) Del dette indlæg Link to post Share on other sites