Oprettet February 4, 2013 Vi har det alle 3 rigtig godt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Kæmpe Tillykke :) ved i hvad han skal hedde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Hold nu op så sker der noget. Håber det gik rigtig godt og glæder mig til at høre hvor stor han var og måske også om fødslen. :balloon :balloon :balloon Hjertelig tillykke med ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Stort tillykke :) Synes det er vildt at vi nu har nået februar, og vi stort set alle er inden for termin :) Dejligt at høre I har det godt - håber fødslen gik som ønsket.. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Tillykke med ham!! :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Stort tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 1000 tak alle sammen :-) fødslen gik helt efter planen. Det var hårdt, men jeg klarede mig heldigvis med lidt akupunktur og lattergas. Når jeg kommer til min computer, skal jeg nok skrive lidt mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Wee stort tillykke.... hvor er det skønt for jer :o) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2013 Tillykke hvor dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Stort tillykke :loveshower :7himmel :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites